Niall Horan Fanfiction. Opowiada o brązowookiej dziewczynie Amy Nelson i Niallu Horanie , który ma za sobą tajemniczą przeszłość. Poznali się przypadkiem. A co potem ? Zobaczcie sami.

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Rozdział 15.

Jego ton powodował, że ciarki przeszły mnie po całym ciele. Nadal miałam zamazany obraz. Nie chciałam wiedzieć co teraz pomyśleli Ci wszyscy ludzie. Bałam się teraz co będzie z Jake’iem, Niallem, mną.
-Proszę pana, to moja wina!- zaczął krzyczeć Niall chwytając się za głowę.
Szef tylko popatrzał na niego z nienawiścią i zawołał:
-Ochrona! Proszę go wyprowadzić, natychmiast! – wskazał na blondyna.
Nie miałam zamiaru się wtrącać, bo bym pewnie pogorszyła swoją sytuację. Jak rozkazał mój pracodawca, kilku wysokich i dobrze zbudowanych mężczyzny, poprosiło o natychmiastowe wyjście Nialla. No właśnie – „pracodawcą”. Ciekawe czy nadal nim będzie, po tym przedstawieniu. W głowie miałam tysiące myśli i ani jednej pozytywnej. Także ciekawość nie dawała mi spokoju.
-Do gabinetu, proszę.- powtórzył, próbując mówić to spokojnie. Pewnie dlatego, że sklep był przepełniony, a w dodatku tłum czekał na dalszy ciąg akcji. W ciszy udałam się go owego gabinetu. Szłam tam jakbym miała iść na wyrok sądowy. Okropne uczucie, wręcz chciałam zapaść się pod ziemię i zostać tam jak najdłużej. Ledwo co nacisnęłam głupią klamkę od drzwi, która prowadziła prosto do pokoju. Weszłam najciszej jak się da. W środku czekał już Jake z workiem lodu na czole. Poczułam się wtedy okropnie. Nie do końca wiem o co poszło, ale miało to związek ze mną, czułam się winna.
-Siądź, proszę. – powiedział spokojnie szef, ku mojemu zdziwieniu nie był, aż tak zdenerwowany jak kilka minut temu. Jak na rozkaz, usiadłam.
-Czy pani wie co teraz będzie? Pomyślała pani o tym, że może ucierpieć interes?- spokój znikała z jego twarzy.
-Ale ja …
-Co pani sobie wyobraża? Pani dopiero pracuję tu jeden dzień i to nie cały!
-Ale ja naprawdę nie wiem co się tam stało..
-Zna pani tego chłopaka ?
-Tak, ale …-znów nie dane mi było dokończyć.
-I tyle mi wystarczy.
-Proszę Pana ja naprawdę potrzebuje tej pracy..- oznajmiłam rozpaczona.
On tylko popatrzał raz to na mnie raz na mojego współpracownika Jake’a. Po krótkiej chwili namysłu powiedział:
- Nie zwolnię Pani pod jednym warunkiem.
Popatrzyłam na niego pytająco i z nadzieją.
-… musi pani zostać po godzinach przez następne kilka dni i to za darmo. Inaczej musielibyśmy się pożegnać. Decyzja należy do pani.
Nie zastanawiając się dłużej, poprzestałam na tą propozycję.
***
Tłum po moim wyjściu z gabinetu nie zmniejszył się, jakby wszyscy byli ciekawi co się będzie dziać. Wzięłam swoje rzeczy i wyszłam ze sklepu tak szybko jak to było możliwe.
W biegu nakładałam kurtkę i długi szal. Za rogiem czekała mnie kolejna niespodzianka w tym dniu. Niall.
-Słuchaj, ja naprawdę…
-Daruj sobie. – wykrztusiłam tylko i ominęłam go zwinnie, lecz on dalej podążał za mną jak cień.
-Proszę, tylko mnie wysłuchaj..
- Już wystarczająco zrobiłeś. Prawie mnie wyrzucili. Jeśli chcesz się mścić za tą sytuację w kawiarni z Emmą to mogłeś to zrobić w inny sposób.
- Ja cię tylko broniłem.
- Przed czym ? Zresztą nieważne, nie musiałeś do tego użyć siły. – powiedziałam zdenerwowana.
-Ja nie zacząłem..
Nie miałam ochoty ani siły słuchać jego tłumaczeń. Rzuciłam mu tylko ostatnie spojrzenie i oddaliłam się. Droga powrotna do domu trwała dla mnie miesiącami a nawet dłużej.
Wchodzą przez drzwi wejściowe poczułam pustkę. Straciłam wszystkich. Wszystkich, którzy mnie kochali.. najlepszą przyjaciółkę, Nialla a także kontakty z rodzicami się popsuły. Zrzuciłam kurtkę i zawiesiłam ja niezdarnie na wieszaku w holu.
-Amy, musimy porozmawiać.
-Coś się stało?
-Nasz wyjazd może się trochę opóźnić.
Szczerze ? Wcześniej nie chciałam nawet myśleć o tym wyjeździe, a teraz chciałabym uciec z tego miejsca.

 Kochani, dopiero teraz mogłam go napisać. Miałam szlaban na komputer, a na tablecie pisanie to jedna wielka porażka . 
Jeśli się wam podobało to koniecznie komentujcie!(ostatnio pobiliście rekord komentarzy na blogu-jesteście niesamowici) oraz dajcie "Tweet".
70 kom. - next ;)

86 komentarzy:

  1. Swietny czekam na next i nie mogę się doczekać xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny rozdział szkoda ze troche krótki ale i tak świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdzial . Chcialabym sie dowiedziec co Niall ma na usprawiedliwienie . Czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe przed czym Niall chciał ja bronić... czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział! <3 Czekam na następny ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno cię tu nie było, cieszę się, że dodałaś rozdział. Czekam z niecierpliwością na następny.
    @McWhiteWalls

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny. Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny czekam z niecierpliwością na nexta !!! :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny <3 Ciekawe, dlaczego Niall go uderzył, co Jake zrobił.. na pewno w następnych rozdziałach się to wyjaśni, wydaje mi się, że Nialler się tak szybko nie podda :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) Szkoda, że to już 15 rozdział, a tak szczerze między Niall'em i Amy tam mało się dzieje ;/
    Mimo to nadal kocham twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) Czekam na następny rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Łiiiiiii :D Nareszcie xd zajebisty, pisz dalej, masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Boski! Czekam na kolejny i życzę weny :) <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej.. wszystko oki spoko rozdział i wgl czekałam na niego. ALe gdyby tak trochę za mniej komentarzy dodała .........;**

    OdpowiedzUsuń
  15. Omomomom neeext <3 To jest świetne ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. K O C H A M *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Superasny lofciam cię !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam *.* szybko pisz nexta ^.^ <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Super <33 Czekam na next'a :* I zapraszam do mnie:
    http://onedreambecauseitswhereitallbegins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy next?? Zapraszam do mnie http://www.onimajatocos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. C U D O W N Y *.* <3 proszę! Żeby między Amy i Niallem się coś działo więcej <3 ale i tak dalej pisz bo masz talent! Życzę weny !!!! <3 uwielbiam Twojego bloga <3 jeden z najlepszych !

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudo nie moge sie doczekać next oby był jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  23. nie mam słów cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam twoje opowiadania <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  26. mój ulubiony blog *___* jest świetny
    mam nadzieje ze teraz jak już masz dostęp do komputera to rozdziały się będą pojawiały częściej ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Dlaczego musi byc tak dużo komów <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Soogood where next?

    OdpowiedzUsuń
  29. nie moge się doczekać następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  30. jestes swietna, dawaj kolejnego, juz sie nie moge doczekac :* niech niall sie z nia pogodzi, :* :D pozdrawia ems. :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale faaaajny <3 @kabanosek

    OdpowiedzUsuń
  32. Super <3 Czekam na 16 : )

    OdpowiedzUsuń
  33. Super już dawno nie czytałam tak dobrze złożonego bloga :* jest boski

    OdpowiedzUsuń
  34. Cuuuudowny *.* Pisz dalej <33

    OdpowiedzUsuń
  35. Natepny :* tylko troche dluzszy jakby mogl byc ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnyy jest!! *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  37. kiedy dodasz nexta?

    OdpowiedzUsuń
  38. oigvnskjbgfgsejrfs

    OdpowiedzUsuń
  39. plissssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss next

    OdpowiedzUsuń
  40. Jake okaże się tym złym, bo będzie miał porachunki z Niallem.. Stare sprawy?
    Zabawne.. Odgapiłaś pomysł od mojej koleżanki. Pisała bloga z tą tematyką już wcześniej.. Żałosne.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jejku super długo czekałam na ten rozdział, ale to nie ważne *.*
    Czekam na next!<3
    PS: Super piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne opowiadanie *-* xd Tylko fajnie by było gdyby rozdziały były trochę dłuższe :) xxx

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne, naprawdę. Nie mogę się doczekać następnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny jest <3 proszę, dodaj następny rozdział jak najszybciej <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  45. Czekan na kolejny + łał

    OdpowiedzUsuń
  46. nie mogę się doczekać następnego ;d świetny jest.

    OdpowiedzUsuń
  47. Rozumiem że nie da się pisać rozdziału co dwa ani co trzy dni ale gdybyś np. w piątek po szkole pisała kawałek rozdziału a w sobotę dokończyła i wystawiała w niedzielę to... no nie wiem jak chcesz skorzystaj z rady no chyba że masz czas częściej wstawiać to by było super.
    NAWET NIE WYOBRAŻASZ SOBIE JAKI TEN BLOG WCIĄGAJĄCY JEST!
    A w ogóle to ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  48. Next wspaniały ♥♥♥♥♥xx

    OdpowiedzUsuń
  49. Uważam że roździały są do BANI, bo są za krótkie, mało rozwinięcia tematu,ciągle toczy się to samo i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny, czekam na next <3
    zapraszam też na ten blog, dopiero się rozwija :) http://my-place-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Yeeeay... jest 77 komentarzy, wiec czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Ile można czekać co?
    Już minęło ok. 7 dni odkąd masz 70 komów a ty dalej nie napisałaś posta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Równo tydzień jaki strzał W DZIESIĄTKĘ xD
      Ps. Nie zrozum źle to nie hejt ;*

      Usuń
  53. Fajny, fajny ^.^ pisz dalej szybko <3 /Nitka

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczny! Czekam na NEXT! <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Daj Następny.. ;) Lubie Tego Bloga Tylko Że Troche Rzadko Dodajesz... Prosze Postaraj Się Szybciej.. ;) Pozdro...:D

    OdpowiedzUsuń
  56. Blog będzie jeszcze kontynuowany?

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K