Niall Horan Fanfiction. Opowiada o brązowookiej dziewczynie Amy Nelson i Niallu Horanie , który ma za sobą tajemniczą przeszłość. Poznali się przypadkiem. A co potem ? Zobaczcie sami.

sobota, 28 grudnia 2013

Rozdział 14.

Dalej przeszliśmy przez korytarz wiodący do wnętrza sklepu. Ludzi było tyle samo co pół godziny temu. Jeden z pracowników stający za ladą ledwo dawał sobie radę.
-Nie powinniśmy mu pomóc? –zapytałam cicho.
On tylko popatrzała na mnie i rozejrzał się dookoła, nic nie mówiąc.
-Poradzi sobie. –powiedział ostro.
Z każdym jego słowem, atmosfera robiła się coraz to dziwniejsza.
-To ja mu może pomogę.-powiedziałam próbując wyrwać się z jego uścisku. Był za mocny. Im bardziej próbowałam go odtrącić, tym bardziej mój nadgarstek mnie bolał.
-Ej, puść mnie! –krzyknęłam. Nikt tego nie zauważył, cały tłum był wpatrzony w instrumenty, które stały dosłownie wszędzie. Byliśmy dla nich niewidzialni.
Zamknęłam oczy, ból w ręce był wręcz nie do wytrzymania. Nagle ból ustał, nie całkowicie, ale jednak. Nie byłam już w jego mocnym uścisku. Słyszałam tylko jakieś krzyki za sobą. Odwróciłam się.
Słyszałam tylko urywki.
-Masz ją zostawić ..- oznajmił srogo głos. Nie mogłam dopatrzeć się kto to. Tłum zasłaniał mi wybawiciela.
Chwilę później, Jake też zniknął z mojego pola widzenia. Poszłam w tamtą stronę, by zobaczyć co się dzieje. Zdziwiło mnie to, że ludzie w sklepie byli coraz ciszej, a ich wzrok przykuło jakieś wydarzenie w centrum sklepu. Tak też, tam się udałam. Przeciskanie się przez tłumy, to był istny koszmar. Im bliżej byłam centrum wydarzenia tym słyszałam więcej rozmów, szeptów pomiędzy całym zgromadzeniem. Moją uwagę przykuła krzycząca ekspedientka sklepu, której nie miałam okazji poznać. Była przerażona, sądząc po jej wyrazie twarzy. Nareszcie coś mogłam zobaczyć, udało mi się przejść przez ten tłum. Na widok owej sytuacji oczy mi się szeroko otworzyły, jak nigdy i nie umiałam nawet mrugnąć.
-Niall?- zapytałam siebie cicho.
Widok Nialla bijącego Jake’a przyprawiał mnie o dreszcze. Nie umiałam się ruszyć, a za wszelką cenę chciałam go powstrzymać. Ochłonęłam i nabrałam siły do tego aby mu powiedzieć, by przestał. Chciałam go jakoś odepchnąć, a on nawet nie drgnął ani mnie nie zauważył. A co najgorsze nikt mi nie chciał pomóc. Czemu? Bali się go?

Wcześniej krzycząca dziewczyna, stała się teraz bardzo pomocna.
-Co my teraz zrobimy? –pytała zdesperowana. Była tym bardzo przejęta, nawet chyba bardziej niż ja. Ręce trzęsły jej się i nie umiała usiedzieć.
Bójka dalej trwała. To wszystko toczyło się bardzo szybko.

Nie wiadomo z jakiego powodu Niall wstał, zostawił w spokoju Jake’a i rozejrzał się dookoła. Wszyscy zamilkli. Gdy jego wzrok napotkał mnie na jego drodze, zbladł na twarzy. Ruszył w moją stronę, ale ja tylko odwróciłam się i pobiegłam w inne miejsce. Łza spłynęła mi po policzku potem druga, trzecia i tak dalej. Obraz miałam zamazany, choć przetarłam oczy wielokrotnie.
- Proszę Pani. –usłyszałam surowy głos.
Tego mi jeszcze brakowało. Z niechęcią odwróciłam się.
Szef stojący z założonymi rękami, nie wyglądał na zadowolonego. Nie miał do tego powodu. Jego twarz pokazywała wiele. Niestety same złe odczucia.
-Do gabinetu. Teraz!


Naszczęście mam już na czym pisać ;) Mam nadzieję, że wam się choć trochę podoba ;)
Jeśli tak ro piszcie i jeśli możecie dajcie "TWEET" 
70 kom. = dam następny ;)

106 komentarzy:

  1. aaa, świetne, :) nie mogę się doczekać następnego. <3 mam nadzieję ze Niall o nią powalczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz, pisz dalej. Rozdział świetny, jak zwykle również. Pozdrawiam i życzę weny kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham *.* czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o.O Zapowiada się bardzo ciekawie :) Rozdział Per-Fect Czekam na next. Pozdrawiam Niati <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten rozdział, czekam na kolejny !

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebisty ten rozdział. Ciekawe co będzie dalej. ♥
    Dodawaj szybko nowy rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bałam się, że zrezygnowałaś... :C A jednak ! <333 Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER, ŚWIETNY i w ogóle czekam na kolejny <3 KC

    OdpowiedzUsuń
  9. 70 kom.?? To bd chyba za rok no ale ok. Rozdział świetny :) Czekam na dalszą część ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm ... Nie wiem jak to ująć, więc powiem prosto z mostu.
    ZAJEBISTY *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny rozdział XD
    Niall <3
    Czekam na kolejny! /Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochamy Cię , ale proszę 70 komentarzy ?
    Pamiętaj , żę niektórzy na święta wyjeżdżają , a reszta czeka na nowy rozdział ! / Kinia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż 70?
    Kocham twojego FF

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Czekam na kolejny rozdział! Boski *_____*

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba cię coś boli, chcesz 70 komentarzy, żeby był następny rozdział.
    Nie opłaca się. :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne! :D. Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  17. super że dodałaś ten rozdział czekam na kolejny :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie moge sie doczekac nastepnego! świetny rozdział <3 tylko 70 kom. To duzo....

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, czekam na następny, masz talent do tego <3 pozdrawiam, Adminka Niall ze stronki "Gdy Ci smutno, gdy Ci źle , weź Harrego, przytul się ;3"

    OdpowiedzUsuń
  20. Boskie <33333 pisz dalej !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super *o* Czekam na next i zapraszam do mnie: http://myworldandmyrulesonedirection.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozdział świetny ;) Czekam na następny :p

    OdpowiedzUsuń
  23. czekam na następny szybko

    OdpowiedzUsuń
  24. najlepszy jejku..

    OdpowiedzUsuń
  25. 70? Trochę dużo czekam na następną część ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super :D chcę już następną część :) Ten rozdział mi się spodobał.. musze przeczytać poprzednie, żeby być na bieżąco :* ps. Dziś na niego trafiłam :)

    Zapraszam do mnie Nowy rozdział ---> http://zycie-nie-zawsze-jest-idealne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. neeeeeeeeeeext♥

    OdpowiedzUsuń
  28. pisz jeszcze :p

    OdpowiedzUsuń
  29. Zajebisty.......dawaj dalej ;-)<3

    OdpowiedzUsuń
  30. Swietny <3 czekam na następny! ;3

    OdpowiedzUsuń
  31. rozdział super czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny!!! Jezu *.* daleeej błagam! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Super ,jak każdy <3 (zapraszam też tu http://niallhoran-blackandwhite.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  35. aaa, świetne, :) nie mogę się doczekać następnego

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny! <3 czekam z niecierpliwością na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  37. Super czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Czekam na następny po prostu cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Aj low ju za tego darka!! Nigdy nie czytałam lepszego!! Masz dziewczyno talent ;))

    OdpowiedzUsuń
  40. Super ;) next proszę :*

    Zapraszam do mnie http://zycie-nie-zawsze-jest-idealne.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  41. dawaj dawaj! obniż do 60 komentarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  42. ycycycycycyc świetny,zresztą jak wszystkie
    Czekam na nexta :D :***

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny, pisz dalej :* / @kuncia1227

    OdpowiedzUsuń
  44. Super, jak wszystkie <3 Czekam na next ;***

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeju no to sobie Horanek dostanie od Amy. Bardzo jestem ciekawa co dalej. Dodaj szybko naxta ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jsbwuxhwjshsiabsusbsixb GENIALNY *........*

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeju, jestes na prawde dobra ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. Popsułam Ci 69 komentarzy ale przeczuwam, że sie nie obrazisz xdd ;D
    Pisz kolejny rozdział szybciutko bo umieramy z ciekawości !!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowny *.* czekam na nexta hihi ;33

    OdpowiedzUsuń
  50. Naaaaaaaj lepszy blog jaki czytalam <3 mam nadzieje ze nowy rozdzial pojawi sie szybko! Masz juz ponad 70 kom wow !!

    OdpowiedzUsuń
  51. Czytam tego bloga od początku i umieram z zachwtu XD prosze postaraj sie i napisz jeszcze jakis rozdział w tym tygodniu!!!!! <333333

    OdpowiedzUsuń
  52. Jejku *.* jest świetny, wgl. całe opowiadanie jest świetne ♥ pisz szybko kolejny rozdział, bo się już nie mogę doczekać :* /Nitka

    OdpowiedzUsuń
  53. Czekał - doczekałam się i szczerze czekanie się opłaciło ;). Smutno że Amy będzie mieć kłopoty przez bójke Niall'a ;(
    Pozdrawiam, życzę weny i czekam na next ♥♡♥.

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękny, cudny, kocham, boski < 33 Czekam na nn < 33 I zapraszam w wolnej chwili do mnie --> http://opowiadanieoonedirection1dlove.blogspot.com/ Buziaczki ; *

    OdpowiedzUsuń
  55. Kocham to<3 Fajnie, że już wróciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Aww.. kocham <33 Czekam na next'a z niecierpliwością :3

    OdpowiedzUsuń
  57. Jest świetny <3 Jakie wydarzenia Awwww <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  58. dziewczyno jesteś o brak słów !
    to pierwsze opowiadanie o niallu jakie czytam !
    masz już 82 komentarzy licząc mój ;P
    czekam na następny rozdział z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  59. To jest świeetne *.* Długo czekałam, aż wkońcu się doczekałam <33 Są 83 komentarze licząc mój, więc...


    Adminka Niallerkowa<3 ze strony: ''One Direction oddycha, ja też. Przypadek? Nie sądzę.'' ;))

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudowny <3 /Andżelika

    OdpowiedzUsuń
  62. zajebistyyy!!!!! *-* jeszcze to wezwaniee.. no bomba!! <3

    OdpowiedzUsuń
  63. podoba mi się, czekam na następny rozdział i na to, kiedy rozwinie sie watek pomiedzy niallem a amy :))
    pozdrawiam i zapraszam do mnie xx
    expected-horizon.blogspot.com <- opowiadanie o niallu tez

    OdpowiedzUsuń
  64. To.Jest.Zajebiszte! kocham tego bloga! pisz szybko dalej! <33

    OdpowiedzUsuń


  65. Zostałaś nominowana do Libester Award :)
    więcej informacji tutaj: http://imaginharry.blogspot.com/2014/01/nominacje-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  66. Jest już 92 kom. gdzie następny ?

    OdpowiedzUsuń
  67. Super rozdział!Kiedy b ędzie nowy? :D
    Mam pytankoo
    Jak robisz, że te sms-y są jak w iphonie?

    OdpowiedzUsuń
  68. Zajebiste ! *.*
    Tylko szkoda że długo dodajesz nowe rozdziały, ale warto czekać ! :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Syer *O*

    Zapraszam do mnie:
    http://one-direction-life-sweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Ooooo Boże *.* jesteś najlepsza !!! Szybko noowy rozdział błagam ! <3333
    Przy okazji zapraszam ;) ------------->http://tylko-on-niall-horan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Jakie cudne *-* Czekam na nn ; * I w wolnej chwili zapraszam do siebie ---> http://moje-opowiadanie-o-direction.blogspot.com/

    Tutaj też :

    ♥ http://opowiadanieoonedirection1dlove.blogspot.com/
    ♥ http://my-summer-love-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Masz 100 komentarzy co z tym nowym rozdzialem ? Czekamy z niecierpliwoscia <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  73. Czekam i czekam i nie mogę się doczekać ! GENIALNY ! świetnie piszesz tak dalej . :*

    OdpowiedzUsuń
  74. ŁoŁoo 103 już a ty nie dodajesz :cccc Czekam *-*

    OdpowiedzUsuń
  75. Mam być szczera? Fabuła ciekawa, ale wykonanie do dupy. Nie żeby coś, ale... rozdziały strasznie krótkie i w dodatku ogromna czcionka! Akcja leci zbyt szybko! Stanowczo zbyt szybko! I wcale NIE jest rozwinięta. Rozwiń to! Pomysł fajny, ale na prawdę, opisuj wszystko wolniej. Brakuje tu podstawowej rzeczy, jaka jest w opowiadaniach - OPISU! Nie ma żadnych opisów! A opisy wiele dają, wiem to z doświadczenia. Wydaje mi się, że brakuje ci doświadczenia, ale dobrze, że piszesz. Im więcej będziesz pisać, tym lepiej będzie.
    Możesz się teraz wściekać za ostry komentarz, ale z wiekiem to docenisz. Bo OPIS JEST PODSTAWĄ. Nie wiem ile masz lat, ani od jak dawna piszesz, ale za jakiś czas zrozumiesz o co mi chodzi i może się poprawisz.
    Na razie proponuję, abyś znalazła kogoś bardziej doświadczonego, kto mógłby ci redagować rozdziały i pomagać. Korekta też jest ważna. Każdy patrzy z innej perspektywy i taka osoba pokarze ci to, czego sama nie zauważysz.
    Zwrócę uwagę na jeszcze jedną rzecz. Nie przerywaj rozdziału w TRAKCIE DIALOGU! To jest najgorszy błąd jaki można popełnić. Niektóre dialogi, specjalnie zaakcentowane, mogą być użyte w takim celu, ale nie zwykły dialog, jak np. ten w sklepie muzycznym.
    Mam nadzieję, że nie zostanę nazwana "hejterem" przez ten komentarz, ale mnie osobiście takie podstawowe błędy okropnie rażą w oczy. Ciężko mnie zadowolić, gdyż jestem wybredna jeśli chodzi o blogi, ale historię samą w sobie wymyśliłaś na prawdę wartą uwagi.
    Będę tu zaglądała co jakiś czas, gdyż mnie zaciekawiłaś. Mam nadzieję, że niedługo coś tu dodasz. Może gdybyś miała jakieś pytania, lub nie całkiem zrozumiała mój komentarz, to zostawię tu mojego Twittera (@WatashiWaPato). Życzę powodzenia i dalszego, coraz lepszego, pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Żalll już jest aż 103 komy a ty NADAL NIE DODAJESZ KOLEJNEGO ROŹDZIAŁU!!!!!!! Ugh przestaje czytać tego blogaaaa -_-

    OdpowiedzUsuń
  77. Kiedy nastepny rozdział?? Nie mam co czytać :/

    OdpowiedzUsuń
  78. Ile można czekać!?!?!?!?

    OdpowiedzUsuń
  79. Uwielbiam, czytam. czekam <3
    i zapraszam :)
    http://lietomefanfic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. No jaki żallll ile można czekać ... Nara i przestaję czytać tego bloga bo ile można czekać ?? Miesiącami??/

    OdpowiedzUsuń
  81. Jak jest taki krótki to aż się nie chce czytać, NIE NIE NIE!
    CzytaŁAM bloga, ale jakoś gdy zobaczyłam ten rozdział i to nie zorganizowanie to kompletnie przestało mi się chcieć czytać, więc teraz nie zrzędź, że cię hejutją! i piszą "żal" albo coś w tym stylu jak coś obiecujesz to się tego trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  82. SUPER SUPER SUPER!
    Boże, nie wiem jakimi słowami mam opisać ten rozdział XD
    Z racji tego, że nie potrafię pisać długich komentarzy liczę na to, że słowo '' super '' mimo wszystko wywoła na twojej twarzy uśmiech i zmotywuje do dalszej pracy :D
    Miłych wakacji Buziaki :**



    ______________________________
    Wpadniesz do mnie? :D
    Jest dopiero pierwsze opowiadanie i sama chciałabym wiedzieć czy się do tego nadaje ;p
    SOOOŁ WBIJAJ http://polskieimaginyzonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K