Niall Horan Fanfiction. Opowiada o brązowookiej dziewczynie Amy Nelson i Niallu Horanie , który ma za sobą tajemniczą przeszłość. Poznali się przypadkiem. A co potem ? Zobaczcie sami.

środa, 18 września 2013

Rozdział 7.

Rozdział 7.

-Co ty tu robisz ?
-Siedzę.
-Ale co ty robisz na moim parapecie ?- byłam coraz bardziej poirytowana.
-Chciałem sprawdzić czy wszystko w porządku.
-A co miałoby być nie tak ?
-No, bo nie odpisałaś na sms-a.
-To tylko sms. Wszystko jest okej, więc możesz już wyjść ?
Przez chwilę patrzył mi głęboko w oczy. Zastanawiał się nad czymś. Byłam na niego zła. I nawet nie wiesz jak bardzo. Nikt normalny nie skrada się do czyjegoś domu by sprawdzić czy jest wszystko dobrze. Czuje, że chodziło o coś więcej.
 Nie słysząc odpowiedzi powoli zaczęłam zamykać okno.
-Jakby coś było nie tak to od razu mi powiedz. – rzucił podtrzymując się ręką parapetu.
-Nie potrzebuję ochrony.-oznajmiłam stanowczo i już całkiem zamknęłam okno, a następnie zasłoniłam je zwinnie zasłoną.
Podeszłam do łóżka i wręcz wpadłam w jego objęcia.
***
Rano obudziłam się z mocnym bólem głowy. Zwlekłam się powolnie z łóżka. Droga do łazienki dłużyła się dla mnie kilometrami. Otworzyłam klamkę i weszłam do środka. Po skończeniu porannej toalety udałam się schodami do kuchni.Czułam się o wiele lepiej. Widok rozmawiającego taty przez telefon zdziwił mnie. A tym bardziej to, że jeszcze nie był w pracy. Momentalnie gdy przekroczyłam próg odłożył telefon. Nikt mi nie wmówi, że to przypadek.
-O hej córcia. – przywitał się.
Uśmiechnęłam się w odpowiedzi i zajęłam najbliższe miejsce przy stole.
-Wiesz bo .. – zaczął tata przeczesując ręką włosy.
Podniosłam pytająco brwi.
-Bo wiesz.. – nie do końca wiedział jak zacząć.
-Powiesz czy nie ? –zaśmiałam się.
-Dostałem awans .. – uśmiechną się krzywo.
-Tato ! To wspaniale ! Gratuluję.
-Tyle, że ..
-Emm poczekaj ktoś dzwoni . –zerwałam się z krzesła. 30 sekund potem trzymałam w ręku telefon. Nacisnęłam ‘odbierz’ .
-Halo ?
-Amy ?
Po głosie rozpoznałam rozmówcę. Niall.
- Czego chcesz ?-zabrzmiałam ostro ale nic na to nie poradzę.
-Spotkać się.- powiedział całkiem słodkim głosem.
Obiecałam Emmie, że więcej się z nim nie spotkam ale coś nie dało mi odmówić.
- No dobrze . –zgodziłam się ale coś mi mówiło bym tego nie robiła.
- Pamiętasz tą kawiarenkę koło mojego domu ?
- Tak.-potwierdziłam .
-To spotkajmy się przed nią.

Po zastanowieniu przystałam na tą propozycję. Mieliśmy się tam spotkać za jakieś pół godziny. Liczę na to, że Emma się nie dowie. W końcu obiecałam jej.
Przyrzekłam sobie, że to ostatni raz. Powiem mu, że to już koniec. Dziwnie to brzmi ‘to już koniec’ nadal nie znam go na tyle. Ale te przychodzenie do mnie w nocy i to kontrolowanie ? To już za dużo. Czas się pożegnać.
Przebrałam się i założyłam torbę na ramię. Przebierając buty tata podszedł do mnie trochę zestresowany.
-Coś się stało ? –zapytałam zakładając drugiego buta.
-Wyjeżdżamy.

57 komentarzy:

  1. omg !!! super <33 czekam na nexta !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejną część . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę więceeeej :D :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. DAWAJ SZYBKO NEXT RODZIAL CHCE WIECEJ

    OdpowiedzUsuń
  5. Dalej Dalej ! Macie mój http://1d-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. BOOOŻE!!!!! dawaj szybko dalej!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra <3 Weny kocham tego bloga ;) Dawaj neeeexta <3
    WENY <3

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER DALEJ NASTĘPNY DAWAJ PLISSS <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaaa.... świetnyy, tylko szkoda, ze taki krótki.. ale i tak świetnie, że jest ;DD Czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne , dawaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne , dawaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wreszcie :P a gdzie ciąża xddd hahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny szybko next :**** ycycycycyc

    OdpowiedzUsuń
  14. Nnnnneeeeexxxxxttttt!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. czemu taki krótki :( szczerze mówiąc dość długo kazałaś nam czekać na ten wpis ,ale i tak cie kochamy <3 pisz dalej ;* liczę na dobry zwrot akcji <3 i życzę weny xoxo Horanowa <3

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny rozdział tylko szkoda że taki krótki <3 czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  17. nnext next next !!!!!!!!!!!!!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na next!
    Pisz plis następy :)
    Niati <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny! Daj nastepnego szybko! jest cudowny, piękny i czuje niedosyt :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pisz dalej kobitko !!!!! czekam...

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham kocham kocham chcę dalej !!!!!!!! *-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Dwaj kolejny!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooł.. -,- ale będzie jazda. Niall tak szybko nie odpuści, oooj nie :D
    Świetne i czekam na kolejny. Weny! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Proszę Następny!!! Nie każ nam tyle czekać...
    Tak poza tym rozdział genialny utrzymujący w napięciu ;) Oby tak dalej trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny ! będziesz informować ? @Niella_1D_Swag

    OdpowiedzUsuń
  26. Hejka <3
    KOOOOCHAM TOOOO!!!!! <3
    NEXT, BŁAGAM, BO NIE WYTRZYMAM *__*

    A jak wy też czekacie na następny rozdział, to w między czasie możecie poczytać moje opowiadanie o 1D <3
    błagam, chociaż zajrzyjcie!! <3
    to by dla mnie znaczyło prawie tak dużo jak spotkanie 1D, wyobrażasz to sobie? Aż tak dużo <3

    www.it-was-destiny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. super kiedy następny .? :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Super :DDD Uwielbiam tego bloga :* Ślicznie piszesz. Proszę next rozdzial bo nie wytrzymam. Taka ciekawa jestem co się dalej stanie ^^
    Pozdrawiam
    Ola :333

    OdpowiedzUsuń
  29. Stateofaffairsx.blogspot.com
    nagłówki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedy next? <3 :3

    OdpowiedzUsuń
  31. daj dalej pliss ale żeby było długie bo się wczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. daj 8 rozdział pliss bo już czekam i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szybko next ^^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  34. kiedy bedzie nastepny? zaraz nie wytrzymam! prosze żeby był jeszcze dzisiaj! KOCHAM 1D <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  35. kiedy bedzie nastepny? zaraz nie wytrzymam! prosze żeby był jeszcze dzisiaj! KOCHAM 1D <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Co? Ale jak to wyjazd?
    Świetny rozdział <3

    / AnotherGirl

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K