Niall Horan Fanfiction. Opowiada o brązowookiej dziewczynie Amy Nelson i Niallu Horanie , który ma za sobą tajemniczą przeszłość. Poznali się przypadkiem. A co potem ? Zobaczcie sami.

wtorek, 24 września 2013

Rozdział 8.

Rozdział 8.

Z niedowierzaniem patrzałam na stojącego obok mnie tatę. Na początku nie chciałam w to wierzyć. Naprawdę lubiłam to miejsce. Mam tu przyjaciółkę i za chwilę miałam iść szukać pracy. A tu nagle mamy wyjechać ? A co z Niallem ? Szczerze , nie wiem czemu o to siebie pytam.
- Chciałem Ci powiedzieć , ale ..
-Ale ?
-No bo już od dłuższego czasu ..
-Dłuższego czasu ? Czemu mi nie powiedziałeś ?
-Nie wiedziałem jak .
 Ja na to tylko popatrzałam w kierunku ściany. Białej ściany, która stała się  akurat bardzo ciekawa. Nie odwróciłam się by odpowiedzieć. Chyba zrozumiał ,że nie mam ochoty rozmawiać , więc powoli oddalił się idąc tyłem. Chwile potem był w innym pokoju i rozmawiał z mamą . Nadzwyczajnie cicho. Nie wiedziałam co teraz robić. Iść na to spotkanie czy nie ? Zadzwonić do Emmy ? Nawet myśleć już mi się odechciało.
Włożyłam buty i nałożyłam niedawno zakupiony sweter. Otworzyłam drzwi i stałam w nich tak przez pół minuty myśląc co zrobić. Postanowiłam, że powiem Niallowi, że wyjeżdżam i to będzie nasze ‘’pożegnanie”. A co z Emmą ? Na samą myśl, że się rozstaniemy pobladłam na twarzy. Znam ją prawie od zawsze. Trudno mi się z kimś zaprzyjaźnić. Bałam się wyjazdu.
  Zamknęłam drzwi z hukiem, ale nie zrobiłam tego specjalnie. Przeszłam na drugą stronę ulicy i ruszyłam w umówione wcześniej miejsce spotkania. Całą drogę myślałam o wyjeździe.     Jakoś dziwnie szybko pokonałam drogę. Otworzyłam niezgrabnie drzwi kawiarenki rozglądając się za blondynem. Nie mogłam go znaleźć w tym tłumie. O dziwo było tam bardzo tłoczno w porównaniu z zeszłym razem jak tu byłam . Potrąciłam kogoś niechcąco, ale chwile potem odbiło się to na mnie. W oddali zauważyłam znajomą postać. Niall. Pokazywał ruchy rękami bym poszła w jego stronę. Tak, też zrobiłam. Zawiesiłam torebkę na krześle, na którym chwilę później usiadłam. Uśmiechnął się do mnie na powitanie. Odwdzięczyłam się tym samym. Kelner podszedł do naszego stolika w ręku trzymając mały notes. Był to ten sam chłopak, który obsługiwał nas wcześniej. Rozpoznał mnie co wywnioskowałam po promiennym uśmiechu skierowanym do mnie. Niall burknął na to i ostrzegawczo popatrzał na bruneta. Ten speszony oddalił się w pośpiechu. Przestraszył się, bo nawet nie zapytał co zamawiamy. Popatrzyłam na blondyna pytająco a ten od razu skupił całą swoją uwagę na Menu.
- Co państwo zamawiają ? – zapytał nieznajomy mi głos. Był to kelner, ale nie ten sam co poprzednio. Na jego miejscu też bym raczej już tu nie podeszła.
- Koktajl jagodowy i lody czekoladowe. – oznajmiłam i odłożyłam menu na krawędź stolika.
-To samo poproszę. – oznajmił siedzący naprzeciw chłopak.
Zapisawszy wszystko kelner udał się w kierunku innego stolika.
-Tyle myślałeś nad tym co wybrać i wybrałeś to co ja ? – zdziwiłam się .
-Nie umiałem się zdecydować . –westchnął ramionami.
-Zaczekaj chwilę , idę do toalety. Kiwną porozumiewawczo głową. Wstałam i powędrowałam szukając odpowiedniego miejsca. Przeszłam kilka stolików dalej i poszłam pomiędzy filarami.
-Amy ? – dobiegł znajomy głos. Popatrzałam za siebie. Nic.
-Amy , to ty ? Popatrzałam w bok . Dostrzegłam moją przyjaciółkę , Emmę.
-Emma ? – zapytałam próbując ukryć szok i zdziwienie.
- Nie poznajesz mnie ? – zaśmiała się głośno. Nadal stałam w bezruchu.
-Jesteś tu z kimś ? – zapytała zakładając rękę na rękę.
-Z .. – już miałam powiedzieć, ale przypomniałam sobie, że obiecywałam jej, że nie spotkam się już więcej z Niallem.
- Z nikim .. – wymusiłam nieszczery uśmiech.
-To co tu robisz ?
-Przechodziłam obok. – wymyśliłam na szybko.
-No to może się dosiądziesz ?
-Właściwie to ja już muszę ..

-Ehh przestań , chodź. – pociągnęłam mnie w stronę stolika blisko okna. Cholera.


`Koniec części 8 :) Podoba się ? 
Jeśli tak to skomentujcie i jeśli macie TT to dajcie " Tweet" (po prawej stronie pod przyciskiem obseruj ;) .) Dziękuje ;*
+ 55 Komantarzy = Następny rozdział. 


Jak wam się podoba nowy wygląd bloga ? Jest on z bloga : 
http://szablony1kierunkowe.blogspot.com/2013_04_01_archive.html , który jest już nieaktywny. 

Xx



72 komentarze:

  1. Boski <3 wejdziesz ? Z góry dziękuję :* http://odwrogadoidola.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuźwa... mam nadzieję, że nie wpadnie.
    A co z Niall'em? ;oo
    Rozdział świetny :) czekam na next xx

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ;D pisz więcej !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj szybko napisałaś :P <3 boski :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny *__* A możesz napisać następny , ale dłuższy ? <33

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham ten blog następny prosze!!;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super nmg doczekać się 9 rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne ;3 Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. boski ale krótki :( czekam na kolejny <3 i boje sie co emma zrobi jak dowe sie z kim była :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny! dalej nastepny!

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny! dalej nastepny!

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam :) ale czemu tak dużo komentarzy? : //

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :) Dawaj next :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dlaczego musi byc tyle komentarzy ? *-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Super rozdział, czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Supeeeeeeer :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny rozdział tylko szkoda że taki krutki. Czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na następny rozdział <33

    OdpowiedzUsuń
  20. Super czekam na nastepny

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham tego bloga !

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa co się stanie dalej *-* Masz bardzo ciekawy blog ;3 Już się dodałam do obserwatorów

    www.back--for--you--one--direction.blogspot.com
    www.katie-and-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę się doczekać NEXTA !

    OdpowiedzUsuń
  25. zajebisteeeeeee!!!!! no to wpadła jak śliwka w kompot :D. dodaj jutro nextaaaa! <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe <3 Oczekuję na następnią część ! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekam na nexta !!! <33

    OdpowiedzUsuń
  28. kochaaam to /renatka

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaje-zaje-bisty !!! Super i zajebiście trzyma w napięciu. :D

    OdpowiedzUsuń
  30. bosz bosz bosz DALEJ!!! ;) Genialny

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialny , dopiero dzisiaj zaczełam go czytać . Jest boski . Czekam na następny <33

    OdpowiedzUsuń
  32. Awwwww *__________* super kochaaaaaaaam <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Super, zawsze musisz przerwać w najlepszym momencie? Ehh...

    OdpowiedzUsuń
  34. Z niecierpliwością czekam na next'a ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. O Boże ! *-*
    Bossskiee ♥

    / AnotherGirl

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne :) dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super! Uwielbiam tego bloga.Tylko troche krótki a nam karzesz dawać 55+ kom xD

    OdpowiedzUsuń
  38. Super! Zapraszam także na mój blog http://niallhoranandmeloveforever.blog.pl/ Czekam na kolejny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeju ! Dawaj jak najszybciej następny! Uwielbiam cię! Dawno nie czytałam takiego cudeńka <3. Powinnaś dostać Oscara albo Nobla ! :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny. ! ;*
    [SPAM]
    Nagle włączyły się zraszacze. Woda. Wszędzie woda. Byłem cały mokry, tak samo jak Rose. Zacząłem się śmiać, a ona sprawiała wrażenie jakby pierwszy raz mnie takiego widziała.
    - Goń mnie ! - krzyknąłem i uciekłem dziewczynie. Schowałem się za drzewem, ale mnie znalazła.
    - Hahahahaa, Berek ! - dobrze się razem bawiliśmy, Rose mnie podkosiła. Zacząłem ją gonić.
    Nie wiem jak to się stało ale poczułem potrzebę przytulenia jej. Goniąc ją złapałem w talii, okręciłem twarzą do mnie, przycisnąłem do siebie. Całowaliśmy się. Nie zwyczajnie, Namiętnie.
    TAK. NA PEWNĄ TRZYMAM SIĘ OD NIEJ NA DYSTANS ...

    To i jeszcze więcej, na http://www.harry-styles-cant-love-cant-hurt.blogspot.com/
    Blog inspirowany opowiadaniem www.silence-zaynmalik-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Super!!! Czekam na następne :) <3
    Zajrzysz do mnie: http://manistoran.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. zarabisty dalej dalej

    OdpowiedzUsuń
  43. czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ej no kiedy następny ? Miałaś dać jak będzie 55 komentarzy ;c

    OdpowiedzUsuń
  45. http://truestory.startblog.pl/ :D

    OdpowiedzUsuń
  46. fajny :) masz talent

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K