Niall Horan Fanfiction. Opowiada o brązowookiej dziewczynie Amy Nelson i Niallu Horanie , który ma za sobą tajemniczą przeszłość. Poznali się przypadkiem. A co potem ? Zobaczcie sami.

sobota, 7 września 2013

Rozdział 6.

Rozdział 6.

-No więc.. – nie wiedziałam od czego zacząć. Byłam bardzo wdzięczna, że nie wydała mnie mamie. Była moją najlepszą przyjaciółką i zasługiwała na prawdę.
-Więc opowiesz mi czy nie ?- stała w tej samej pozycji co przedtem.
Podeszłam do niej i zaczęłam się jąkać. Na szczęście chwile potem już mówiłam pełnymi i zrozumiałymi zdaniami. Cały czas patrzała mi w oczy. Czułam się dziwnie odpowiadając o wszystkim. O Niallu. O tym jak go poznałam i o całej reszcie. Bałam się jak zareaguje.
Ku mojemu zdziwieniu śmiała się. Tak po prostu.
-Co cię rozbawiło ? – zapytałam zdziwiona.
-No bo tak słucham jak to opowiadasz i …
- I ?
- I to, że ten cały chłopak jest odwrotnością ciebie.
-Co masz na myśli ?
- Wiesz w ogóle skąd on się tam wziął ?
- Nadal nie rozumiem, o co ci chodzi. – potrząsnęłam głową.
- Co ? – nadal nie rozszyfrowałam o co mogło jej chodzić.
-Amy ! Uciekałaś przed tymi typami tak ?
Potaknęłam głową.
- A pomyślałaś skąd się tam nagle wziął Niall ? Ludzie od tak nie chodzą o północy po ciemnych alejkach.
Faktycznie. Nie pomyślałam o tym.
- I co ja mam teraz zrobić ?
- Zapomnieć . O nim. – powiedziała przytulając mnie.
- Przyrzeknij, że się z nim już nie spotkasz.
- Obiecuję. – wyłudziłam nieszczery uśmiech.
Sądziłam iż podjęłam dobrą decyzję. Im dłużej go znam to mam więcej problemów. Okłamałam rodziców i to nie raz, a często tego nie robię, a właściwie nie robiłam.
- Dobra to teraz chodźmy na te zakupy.- pociągnęła moją rękę i poszłyśmy w stronę głównej ulicy. Minęłyśmy dom kultury , kilka restauracji aż w końcu dostrzegłyśmy Centrum Handlowe. Chodziłyśmy po sklepach. Nie omijałyśmy żadnego.
- Zobacz tę! – wskazywałam na jasnoniebieską bluzkę wchodzącą w róż z napisem ‘’ Together ‘’
- Uuu śliczna ! Idź przymierzyć. – zaproponowała.
Zrobiłam jak mówiła i poszłam do najbliższej przymierzalni w sklepie.
Weszłam i nałożyłam ubranie. Po minucie przeglądania się w lustrze postanowiłam ja kupić.
Stojąc przy kasie usłyszałam dźwięk dochodzący z torebki. Kolejka była niesamowicie długa. Nie myśląc o tym, że będę stała w niej pół godziny wyciągnęłam z torebki telefon.
Nacisnęłam ‘’odbierz”
Myślałam chwilę nad treścią w nim zawartą. Zapomniałam, że zakazał mi wchodzić z domu.
Ale czemu ? Teraz to już nie mój problem. Obiecałam Emmie, że nie będę się z nim widywać. Nie odpisałam tylko wrzuciłam telefon z powrotem do małej torebki.
Całe zakupy zajęły nam z kilka godzin. Fajnie było. Emma odprowadziła mnie pod sam dom.
- To pa . – powiedziała i pożegnałyśmy się buziakiem w policzek.
Przekroczyłam próg domu. Jak zwykle napotkałam w nim tatę. Wiedziałam, że zaraz zaczną się pytania. Ściągnęłam buty i skierowałam się do swojego pokoju. Tata tylko przemierzył moją drogę wzrokiem. O dziwo obyło się bez pytań.
***
Ubrana w piżamę położyłam się do łóżka. Nie udało mi się zasnąć. Czemu ?
Usłyszałam pukanie. Pukanie w okno. Wstałam i niepewnie podeszłam do niego.
Otworzyłam je.
-Jak ty tu wszedłeś ? – zapytałam oburzona.



PRZEPRASZAM , że dopiero teraz dodaje. Zaczęła się szkoła i nie mam za wiele czasu więc rozdziały będą się pojawiały rzadziej. Musicie mnie zrozumieć ;) 
Dziękuje za komentarze <3 Jesteście niesamowici. 
Jeśli macie pytania albo chcecie być powiadamiani to zerknijcie na zakładkę " Kontakt" Rozdział piszany na szybko no ale coż jest jaki jest ;) 



59 komentarzy:

  1. Jest super :D. Nie mogę się doczekać następnego ;3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdanie napisane na religi :P ale i tak boski ;33

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, czekam już na kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały !. Czekam na kolejny i liczę , że będziesz dodawała częściej xd ( ♥ D. ) KOCHAM .

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuper! KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM ! dalej!!!! :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Geniusz!!! ♥♥♥ jest znowu genialny rozdział ja chce następny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  8. PIIIISZZZZZ SZZZZYBKOOOO <3
    @BananaaaGirl

    OdpowiedzUsuń
  9. napisz jak najszybciej :) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. DAlejjjjjJjjjjjjJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJPROSZEEEEEEEEEEEEEE
    JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie krótkie :( Ale genialne zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. C'mon C'mon ja chce dalej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Omg !!!! czekam niecierpliwie na nexta !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. a mozesz pisac nie wiem co 3-4 dni a nie co 4 tygodnie ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny <3 czekam na następny,mam nadzieje ,że będzie szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Boski rozdział jak zawsze. I już czekam na nn - oldzizna

    OdpowiedzUsuń
  17. boże kocham twoje opowiadnaie jest genialne prosze o info z następnym rozdziałem @WiktoriaSzott28

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz zajebistegooo bloga ♥♥ Kocham cię za niego.

    Ja zaczęłam niedawno blogować i chcę ci przedstawić swojego bloga.
    Przepraszam za spam. Liczę na twoją opinię ,ale jeśli nie masz czasu to rozumiem :)

    http://you-are-mine-only-mine.blogspot.com/p/zwiastun.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Superrrrrrrr proszę napisz jeszcze jeden dziś : ) ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozdział: genialny,świetny,niesamowity,fantastyczny,super,boski

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW! Na prawdę świetnie :) Mam pytanko. Czy Niall jest już sławny itd. ? No wiesz... 'Niall, sikam na twój widok' itp.

    xx. Niarry

    OdpowiedzUsuń
  22. boskie czkałam czekałam i się doczekałam <33

    OdpowiedzUsuń
  23. Nmg doczekać się kolejnego rozdiału!

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda troche że takie krókie,ale dobra :DD
    Kolejne śietne opowiadanie *_____*
    Nie moge sie doczekać next :))

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny jak zawsze, no po prostu brak mi słów na opisanie ♥ zaczepisty jest i tyle *_*

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne!!! Nie mogę się już doczekać następnej części :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super rozdział (jak zawsze ) czekam na następny;P

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale świetne opowiadanie .!! Dopiero dzisiaj je znalazłam i przeczytałam całe z zainteresowaniem. Stwierdzam, że masz talent <3 To jest normalnie zajebiste .!! Będę wchodzić regularniee <3 Czekam na kolejny rozdział <3 ;DD

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczny ! Trochę krótki, ale kit xD i tak fajny :D No to czekam na Next :) @julita_zoey

    OdpowiedzUsuń
  30. Super, ale czamu taki krótki. Proszę jak najszybciej dodaj nastepny <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Omomomimi. NEXT <3 KOCHAM. xd
    zapraszam do mnie http://stylesowaalex.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  32. CUDOWNYY!!!!! KOCHAM <3 nie mg sie doczekac daleeeeeeeeeeeej ;***

    OdpowiedzUsuń
  33. To jest swietne *o* Dawsj next ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Heej :D
    Wiem że to głupio i wgl. i nie lubie tak u kogoś robić sobie reklame czy coś no i jestem se dziewczyną która założyła się z koleżanką że w ciagu 2 tygodni zdobędzie ze sto obserwujących wiec jakbyście chcieli to możecie mnie follować prooosze naprawde potrzebne mi są :(
    I tak po za tym zajebisty blog i czekam na nextaa <3
    (Sorki za spam ;x ) :D
    https://twitter.com/kabanosek

    OdpowiedzUsuń
  35. http://onedirectionjestjakkokaina.blogspot.com/2013_09_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Jejkuuu to jest boooskie *.* Następne poprosze <3
    A przy okazji reklama mojego blogu :> http://polskie-directioner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award 1,2 więcej na http://one--direction-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Suuper *.* Wszystko idealne, tylko mogłabyś pisać więcej takich "opisów" sytuacji ;3 Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej :) Dzisiaj zaczęłam czytać twojego bloga :3 Strasznie mi się spodobał i teraz będę stałą czytelniczką :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://my-story-with-one-direction2.blogspot.com/
    http://whypeoplethinkthatimhappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej :)
    Dziś zaczęłam czytać twojego bloga :P
    Wciągnęło mnie :P
    Będę czytała wszystkie rozdziały jaki napiszesz :P

    Perrie :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie doprowadzaj Ty mnie do agresji i pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej :)
    Wczoraj zaczęłam pisać twojego bloga :)
    Bardzo mnie wciągnęło :D
    Proszę napisz 7 rozdział jak najszybciej :)
    Zapraszam do mnie:
    http://Love-in-paris-story.blogspot.com
    http://Imaginy-o-one-direction-story.blogspot.com
    http://mysterious-life-story.blogspot.com
    Ps. Przepraszam za spam. :)
    Niati <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej :)
    Wczoraj zaczęłam pisać twojego bloga :)
    Bardzo mnie wciągnęło :D
    Proszę napisz 7 rozdział jak najszybciej :)
    Zapraszam do mnie:
    http://Love-in-paris-story.blogspot.com
    http://Imaginy-o-one-direction-story.blogspot.com
    http://mysterious-life-story.blogspot.com
    Ps. Przepraszam za spam. :)
    Niati <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Hypnotic. <3

    Nie no rozwalasz system , no. Powinnam się uczyć , ale co tam pouczę się później. <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K