Niall Horan Fanfiction. Opowiada o brązowookiej dziewczynie Amy Nelson i Niallu Horanie , który ma za sobą tajemniczą przeszłość. Poznali się przypadkiem. A co potem ? Zobaczcie sami.

wtorek, 8 października 2013

Rozdział 10.

Rozdział 10

Dostrzegłam jego zbliżającą się sylwetkę między poszczególnymi stolikami w kawiarni. Nie wyglądał na zdenerwowanego. Chyba, że bardzo dobrze udawał. Nie sądziłam, że kiedykolwiek zdarzy mi się być w takiej sytuacji. Czułam się głupio, chociaż miałam ku temu powód. Miałam dwa wyjścia. Pierwsze – wyznać całą prawdę , drugie – uciec. Druga opcja była bardzo kusząca aczkolwiek jej nie wybrałam.
-Amy ? – zapytał kładząc torebkę na stół a następnie założył ręce.
-Chcesz mi coś powiedzieć ? –zapytał ponownie oczekując tym razem odpowiedzi.
-No właśnie , Amy ? – Emma przyłączyła się do niego i wstała. Obydwoje patrzyli na mnie pytająco.
Blondyn widząc, że nie umiem odpowiedzieć skierował swój wzrok na stojącą obok czarnowłosą Emmę. Nie wiedziałam co się zaraz wydarzy , ale to na pewno nic dobrego.
-A ty kim jesteś ? – objął ją wzrokiem od dołu do góry i z powrotem.
- O to samo chciałam zapytać. – oznajmiła pewna siebie dziewczyna. Na co westchnął i przewrócił oczami.
-Niall a ty ? – mówił próbując dociec kim jest stojąca przed nim czarnowłosa z założonymi rękami.
-Emma .. – powiedziała spokojniej.
-Czekaj Niall , tak ? – zmarszczyła brwi. Chłopak przytaknął lekko głową i zaciekawieniem patrzył na to co się wydarzy.
-Amy ! Czy my już o nim przypadkiem nie rozmawiałyśmy ?- przyjaciółka popatrzała na mnie srogo, rozpoznając chłopaka. Wyglądała na rozwścieczoną z zarazem zdumioną. Natomiast blondyn ciągle próbował odszyfrować o co w tym wszystkim chodzi.
-Jak rozmowa ? –zapytał oszołomiony chłopak .
-Byłam z Amy na zakupach i obiecała, że się z tobą już nie spotka. – prawie wybuchła.
Wtedy większa cześć lokalu skupiła swoją uwagę na naszej trójce. Nawet kelner słuchał naszej kłótni opierając się o filar obok. Nawet nie wiem co ludzie sobie pomyślą ,ale miałam teraz ważniejszy problem.
-Zabroniłaś jej ? – zaśmiał się .
-A żebyś wiedział.
-Nie jesteś jej opiekunką, więc pozwól jej samej decydować. – powiedział co sprawiło ,że Emma była na skraju. Myślałam, że zaraz zacznie rzucać w niego talerzami. W takich momentach zawsze wymyślam najdziwniejsze scenariusze.
-Amy , obiecałaś mi ,że się z nim nie spotkasz ! – krzyknęła , i cały tłum był wpatrzony w nasze osoby.
Już miałam odpowiedzieć gdy przerwał mi inny głos.
-A mi obiecałaś ,że nie będziesz wtedy wychodzić z domu! To była tylko mała proźba.
Nie wiedziałam już co odpowiedzieć. Popatrzyli to na siebie to na mnie i skierowali się obydwoje w stronę wyjścia, a ja nadal siedziałam w tym samym miejscu. Jak na złość Emma przy wyjściu przytrzymała drzwi by jak Niall wychodził uderzyły je. Chociaż z marnym skutkiem rozbawiło to publiczność lokalu. Po chwili byli poza zasięgiem mojego wzroku. Tłum i kelner siadający koło mnie , speszył mnie. Dobrze, że Nialla już tu nie było bo widząc kelnera mógł różnie zareagować na jego widok. Przysunął się i szepnął :
-Wiesz , jeszcze nie mieliśmy tu takiej rozrywki. – próbował wywołać uśmiech na mojej twarzy. Co jak co ale mu się udało .
-Jeśli ten koleś się już do ciebie nie przystawia to.. – wyciągnął z kieszeni skrawek papieru i długopis. Już po kilku sekundach był na nim napisany numer. Następnie zgiął karteczkę i mi go podał.

- … zadzwoń . – mrugnął uwodzicielsko , wstał i poszedł dalej zbierać zamówienia.  


Wybaczcie, że dopiero teraz ale mój chomik zdechł i nie miałam siły nic pisać..
Podoba się ? - " Tweet "
65+ = nastepny.
+ pojawił się czat . Możecie tam wyrażać swoje zdanie na temat bloga ;) 

95 komentarzy:

  1. boski <3 przepraszam że taki krótki komentarz, ale aż brak słów *o*
    jest prześwietny :3
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Suppper .. kiedy kolejny ?? <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ;oo hahahahaha, Niall jaki wybuchowy xd
    matko. ja wiedziałam, że tak bedzie :D
    świetny rozdział :) czekam na nn <3 @luv_myy_harreh

    OdpowiedzUsuń
  4. ;oo hahahahaha, Niall jaki wybuchowy xd
    matko. ja wiedziałam, że tak bedzie :D
    świetny rozdział :) czekam na nn <3 @luv_myy_harreh

    OdpowiedzUsuń
  5. ;oo hahahahaha, Niall jaki wybuchowy xd
    matko. ja wiedziałam, że tak bedzie :D
    świetny rozdział :) czekam na nn <3 @luv_myy_harreh

    OdpowiedzUsuń
  6. Błagam dawaj następny rozdział :3 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa co się dalej zdarzy daj kolejny :****

    OdpowiedzUsuń
  8. boski czekam na kolejny .:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo *___________* oni jej wybaczą c nie??? ;) KOCHAM!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny rozdział mam nadzieję że będą razem czy cokoliwek haha :D Czekam na więcej :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Daj następny nie mogę bez nich żyć :( <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuje ;( Czekam na nn <3 Świetny rozdział :)
    RiDa

    OdpowiedzUsuń
  13. Next <3 Zajebisty rozdział :D No to się dziewczyna wkopała. No i kelner :D Wyczuwam ciacho :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Super super <3 Mam nadzieje, ze szybko bedzie kolejny bo zwariuje *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Megaaa :) szkoda że krótki ale i tak zajebisty *_* szybko next!!!!!

    Zapraszam do mnie na imagin z Niallem :* http://stylesowaalex.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały, chociaż chciałabym aby były trochę dłuższe :) Ale mimo wszystko ten rozdział był zajebisty *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny ycycycycycycy :****

    OdpowiedzUsuń
  18. Ni boski czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesz co by było fajne? takie coś jak zakładka ,,bohaterowie" fajniej się wtedy czyta :D mam nadzieje że niedługo next ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ;* Mam takie same tło. Wkrótce zapraszam tutaj : http://niallhoranandmeloveforever.blogspot.com/ Nie jest w pełni gotowe, bo właśnie zmieniam adres z oneta. ;) Podoba mi się twój styl pisania, świetny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Daj następny rozdział :) piszesz świetne rozdziały bardzo je lubię ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Dodaj następny rozdział niedługo, bo nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  23. BOSKI <33333 lof lof ! chcemy następnego..

    OdpowiedzUsuń
  24. Zajebisty, tylko szkoda, że taki krótki :c

    OdpowiedzUsuń
  25. Przykro że chomiczek zdechł... :'(
    Ale rozdział fenomenalny <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham to ... <3
    Jesteś świetną pisarką, pisz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  27. khfbsdigbisduhbgusdbigbs świetny *-*

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajowski nexta proszę :D :**

    OdpowiedzUsuń
  29. Geniusz <3 współczuje ;c wiem jak to jest nie jesteś sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zarąbisty kiedy następny ? <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny ;) Pisz troszkę dłuższe :D

    OdpowiedzUsuń
  32. biedny chomiczek :C
    rozdzial supeeer ;***

    OdpowiedzUsuń
  33. czemu taki krótki ? :((( czekam na next xd

    OdpowiedzUsuń
  34. A jakie cuudo *.* czekam na nexta ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam twojego bloga i z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały

    OdpowiedzUsuń
  36. Super ! czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny, czekam na następny !!

    OdpowiedzUsuń
  38. Elo malo krotko ale smiesznie

    OdpowiedzUsuń
  39. nastepny nastepny :*********

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedy mozna sie spodziewac nastepnej czesci?

    OdpowiedzUsuń
  41. boski rozdział i zapraszam http://milosctoskarbktoregoniemozeszstracic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Dodaj następny... BO TO KOCHAAAAAAAAAAAAM <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Super, no i szkoda że tak krótki ale mam nadzieje że następne będą dłuższe. ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Suuuper :p Pisz dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Supeeeeeeeeeeeeeer

    OdpowiedzUsuń
  46. Współczuje z powodu chomika :( Mój tez zdechł w niedziele :(( Rozdział świetny z niecierpliwością czekam na nn =)

    OdpowiedzUsuń
  47. Boooskieee *.* czekam na kolejną część. Już się nie moge doczekać :D Zapraszam na mojego bloga. Jest dopiero 1 rozdział ale mam nadzieję że się spodoba. http://livedreamandneverwake.blogspot.com/2013/10/rozdzia-1-rosalio-noga-wyzej-usyszaam.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Czekam na nexta :) xo

    OdpowiedzUsuń
  49. aww szkoda że wyszli i to w dodatku oboje a ten kelner sorrka nie masz szans przy bossssskim niallu seksbomie horanie

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekaw jestem co bd dalej..

    OdpowiedzUsuń
  51. Proszę dodaj dłuższego , nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  52. NEXT , NEXT , NEXT !!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Kiedy kolejny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  54. Jest zajebisty ;D Czekam na kolejny ;*

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny <3 i współczuje straty chomika

    OdpowiedzUsuń
  56. no więc zajebisty <3333333333

    OdpowiedzUsuń
  57. Zajebisty :***
    Kidy następny ? <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Hej organizuje akcji dla chłopców jeśli chcesz się dołączyć napisz mi na moim blogu pod imaginem
    swój adres email. Fajnie było by gdybym zebrała dużą grupe ludzi. Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Super :) Nie mogłam się doczekać :) Czekam na next Niati <3

    OdpowiedzUsuń
  60. dawaj dalej zajebisty ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. PER-FECT ♥ Next ;3

    OdpowiedzUsuń
  62. ja zamiast chomik przeczytałam chłopak xd

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten blog jest świetny <3 tylko zamiast popatrzałam dawaj popatrzyłam :D Kocham tego bloga i czekam na następne części :) Szkoda tylko, że zyskując tak zajefajny blog straciłaś chomika :( [*]

    OdpowiedzUsuń
  64. Dawaj next
    Ps. Świetne opowiadaniro.

    OdpowiedzUsuń
  65. Współczuję z powodu chomiczka [*]. Co do bloga jest wspaniały! Ale każesz nam strasznie dłuuuugo czekać ;) Postaraj się pisać raz na tydzień w najgorszym przypadku :) . Piszesz naprawdę niesamowicie, a przez Ciebie nie mogę myśleć o niczym innym, tylko o tym, co będzie dalej z Amy i Niallem <3
    Masz naprawdę ogromny talent do pisania, aż czytelnicy stają się niecierpliwi. Pisz dalej ( i troszkę szybciej dodawaj rozdziały) ;3

    OdpowiedzUsuń
  66. Musze przyznac ze mnie ten blog zaskakuje.nie jest taki jak wiekszosc ze mozna przewidziec co bedzie dalej na kolejny rozdzial widze kazdy czeka z zapartym tchem jej masz talent pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Kiedy bedzie nastepna czesc? Jest juz powyzej 65 komentarzy. Swietne jest, ale nastepna czesc moze byc troche dluzsza

    OdpowiedzUsuń
  68. współczuję z powodu chomiczka, mój też zmarł, ale w marcu .. :(
    co do bloga to jest suuper kiedy kolejna część ? ;3 *__*

    OdpowiedzUsuń
  69. napis szybko nastepne bo mi się nudzi bo nie mam co czytać plis

    OdpowiedzUsuń
  70. ten blog jest zaje*****!!! no ale... nie że coś ale ile można czekać na kolejną część ?! >.<

    OdpowiedzUsuń
  71. Kochani wybaczcie, że się nie pojawia ale obecnie nie mam czasu :c nie zawieszam tylko dość opóźniam ;/

    OdpowiedzUsuń
  72. A wiesz może dokładnie kiedy bd next ?? *.* Jeszcze w weekend ? :)

    OdpowiedzUsuń
  73. świetny dawaj nexta bo nie wytrzymam *-*

    OdpowiedzUsuń
  74. Ech. uwielbiałam tego bloga, kochaałam go <3 ale teraz...... już trochę mniej mi się podoba... kilka moich koleżanek też czyta tego bloga, ale.. przykro mi to mówić, jeśli next nie pojawi się do 2 listopada 13 roku jestem zmuszona powiedzieć moim koleżankom żeby już nie czytały. ja też chyba przestanę ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też przestane DZIEWCZYNO, NEXTA DAJ BO TRACISZ CZYTELNIKÓW

      Usuń
  75. Rozumiem że nie masz czasu i w ogóle, no ale ile już można czekać?! Ostatni rozdział napisałaś pół miesiąca temu -,- A mi się nudzi;// Napisz nexta, bo usunę tego bloga z zakładki... Przykro mi... ;ccc

    OdpowiedzUsuń
  76. Super imagin i przykro mi z powodu chomiczka :<

    OdpowiedzUsuń
  77. http://sky-is-crying-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K