Niall Horan Fanfiction. Opowiada o brązowookiej dziewczynie Amy Nelson i Niallu Horanie , który ma za sobą tajemniczą przeszłość. Poznali się przypadkiem. A co potem ? Zobaczcie sami.

wtorek, 1 października 2013

Rozdział 9.

Rozdział 9.

O mało się nie przewróciłam, potykając się o krzesło obok. Spanikowałam . W myślach prosiłam boga, by się nie spotkali. Ale jak to mam zrobić ? Podeszłyśmy do stolika przy oknie . Najwidoczniej los się do mnie uśmiechnął, chodź trochę. Stoliki były oddalone od siebie. Jedyny plus jaki dostrzegłam. Emma usiadła i niezgrabnie włożyła notes do torebki pytając :
- Usiądziesz czy zamierzasz stać ? – zaśmiała się. Kochałam w niej to poczucie humoru. Zawsze mnie rozśmieszała. Nawet w tych najbardziej krytycznych sytuacjach umiała wywołać na mojej twarzy choćby mały uśmiech.
- Yyy tak . – niepewnie usiadłam naprzeciwko niej. Rozglądałam się za Niallem, co dało się zauważyć, ponieważ bardzo się wierciłam.
-Amy, wszystko okej ? Dziwnie się zachowujesz, wiesz ?
- Ja ? Czemu ?
Popatrzała na mnie dając mi do myślenia, iż wie, że jest coś nie tak .
-No więc ? Powiesz mi czy będę musiała to siłą z ciebie wyciągnąć ?
-Ja po prostu .. – nie wiedziałam co odpowiedzieć, więc palnęłam pierwsze co przyszło mi do głowy.
-Muszę do toalety ..- powiedziałam szybko wstając. Sama sobie się dziwiłam, że stać mnie tylko na taką wymówkę. Chociaż Emma ku mojemu zdziwieniu, uwierzyła mi.
Koło filaru zniknęłam z jej pola wiedzenia. A właściwie miałam taką nadzieję.
Niall siedział w tej samej pozycji co przedtem . To dobrze.
Poprawiając ubranie podeszłam do stolika i spokojnie usiadłam.
-Coś długo cię nie było , nie sądzisz ?
-Nawet nie wiesz ile dziewczyny mogą siedzieć w toalecie – westchnęłam i próbowałam wszystkiego by po mnie nie poznał, że się denerwuje.
Chwilę później podszedł do nas kelner, u którego zamawialiśmy.
-Oto wasze zamówienie . –oznajmił podając tacę z pysznościami. Ustawił je koło nas, a potem z uśmiechem odszedł w przeciwny kierunek. Chwyciłam łyżeczkę i nabrałam na nią trochę lodu. Blondyn zrobił to samo. Nie minęło 7 minut, a ja już zjadłam całe lody i w pośpiechu wypiłam koktajl. Przypomniałam sobie o Emmie . I w duchu przeklinałam ten dzień.
-O nie. –wyszeptałam sama do siebie.
-Coś się stało ?- zapytał chłopak jedząc resztki lodu z kubeczka.  
Znowu musiałam kłamać . Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się, by kłamać tyle w przeciągu tygodnia. Coś niewiarygodnego. Przynajmniej dla mnie. Ale z każdym dniem przychodził mi to łatwiej. Straszne.
-Amy , pytam co się stało ? –powtórzył poważniejszym tonem.
-Zostawiłam błyszczyk w .. toalecie. – coraz to ciszej odpowiadałam.
On tylko popatrzał na mnie pytająco, ale potem przewrócił oczami i chcą dokończyć lody nabrał ich dużą łyżkę . Wstałam i idąc przed siebie myślałam o plusach tej sytuacji. No cóż dobrze udawałam. Mogę zostać aktorką, pocieszałam się naiwnie.
-Amy, gdzie ty byłaś ?
-W toalecie . – odparłam ze spuszczonym wzrokiem.
-Uważaj, bo Ci uwierzę. – zadrwiła.
Nic na to nie poradzę. Znała mnie jak nikt inny.
-Em , wszystko okej. – następne kłamstwo.
-No dobra jak nie chcesz to nie mów.
Panowała, krótka cisza, którą chwilę później przerwała.
-Zamówiłam już dla nas.
-Ale, ja nie jestem głodna.. – przypomniał mi się kubeczek lodów, które dosłownie przed chwilą pochłonęłam.
-No to po co tu przyszłaś ?
Nie odpowiedziałam .
-Zamówiłam dla nas duże lody czekoladowe. Twoje ulubione co nie ? – uśmiechnęła się.
-… - zrobiłam minę jakbym miała zaraz zwymiotować.
***
Do stolika podszedł kelner, dziwnie mi znajomy. Cholera. To ten sam co obsługiwał mnie i Nialla. Świetnie co robić ? Był coraz bliżej, a właśnie wszystkie pomysły wypadły mi z głowy. Chwyciłam najbliżej mi leżące menu i wręcz schowałam się za nim.
-Am , ja już zamówiłam . – oznajmiła patrząc się na mnie z wielkim zdziwieniem przyjaciółka.
-Wiem , tylko .. przeglądam .
-Dobra Amy , przestań. Myślisz, że coś przede mną ukryjesz ?
Moja głowa nie wychyliła się nawet na centymetr z poza karty restauracyjnej.
Nie czekając na odpowiedź Emma rozpoczęła rozmowę z przybyłym przed chwilą kelnerem .
Emma nie znając mojego położenia wyrwała mi z rąk trzymaną przeze mnie kartę z menu.
Rozpoznał mnie. Uśmiechną się do mnie.
-A pani przypadkiem nie zostawiła tam torebki ? –zapytał z troską.
Wtem odruchowo spojrzałam na krzesło, nie ma. Musiała zostać przy stoliku Nialla.
- To ja może po nią pójdę.
-Nie musi Pani , ten chłopak tu właśnie idzie.
Cholera.




10 rozdział już wkrótce. Wiem ,że miałam dodać wcześniej, ale brak czasu i szkoła , dodatkowe , kółka to naprawdę dużo. 

Podoba się ? Daj ' Tweet ' ; ) 

Dziękuje za Tyle wyświetleń BLOGA <3
60+ = następny.

77 komentarzy:

  1. Świetny nie mogę doczekać się 10 ycycycycycycyc :***
    Pierwsza??

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię <3 kocham <3 uwielbiam <3 to opowiadanie i ciebie. już nie mogę doczekać się następnej części. weny życzę :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham , kocham i jeszcze raz KOCHAM xD Czekam na kolejny rozdział :)) . Pozdrawiam (♥ D.) - Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebiste;) nie mogę się doczekać następnego rozdziału:>

    OdpowiedzUsuń
  5. O Boże o Boże *.* zjebisty *O*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebisty ; ) Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. boski *.* z niecierpliwością czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nnnneeeexxxxttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. KOCHAM TO .!!!!! NEXT PLS .!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SZYBKOO CZEKAM NA NASTĘPNYY :**

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha XD Biedna Amy ;( XD Next please!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahahaha ZAJEBISTY <33 Next proszę <333

    OdpowiedzUsuń
  12. juz sie nie moge doczekac nextaaa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Woow jak zawsze booski xd :D :D Czekam na nexxt :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się doczekać następnej części :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny , nie moge sie doczekać 10 rozdziału :D Hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zapraszam do siebie http://onedirectionjestjakkokaina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahahaha boski dodaj nn jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest boski <3 czekam na kolejny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Daj szybko następny, bo zwariuje!!!! :D P.S Boski <3

    OdpowiedzUsuń
  20. matko i co dalej mam nadzieję że jutro napiszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny ! NEXT !!! :***

    OdpowiedzUsuń
  22. czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialne ! *.* Napisz szybko nexta prosze ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham, kocham, kocham <3 Czekam na następny ;D ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny :* Czekam n a10 <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny, boże zakochchałam się. Błagam pisz szybciej. Nie czekaj na ilość komentarzy bo ja nie wytrzymam *o*

    OdpowiedzUsuń
  27. dalej dalej dalej cudo !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeju. Aż nie mogę spokojnie oddychać, bo boję się co będzie dalej xD Z niecierpliwością czekam na następny ( to chyba niemożliwe ale jeszcze lepszy) rozdział ! Kocham Cię po prostu. <3

    OdpowiedzUsuń
  29. matko.. no to sie wjebala -,-
    huh.. Niall sie wkurwi..
    boskie! <3 czekam na next i wenyy! xx @luv_myy_harreh

    OdpowiedzUsuń
  30. OMG!!!Jest świetny!!!!!!!! Emma się wkuuurzy xd i Niall teeeż ;) czekam z NIECIERPLIWOŚCIĄ na 10 ;*****
    jesteś niesamowita <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Nexta proszę xD
    Rób trochę dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aaawwww kocham dostane palpitacji jak nie dodasz ale i tak kocham natt

    OdpowiedzUsuń
  33. Cos tam cos tam you perfect to me tak ty i twoj blog jjestescie tekst powyzej to me rozdzial krotki ale swietny dumna jestem xxxxxxooooxxxxooo hater ale nie 1d of corse

    OdpowiedzUsuń
  34. kjvsdhnjsdiofoisazhoj cudowny *-*

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny ! Pisz dalej masz talent ! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie moge sie doczekać następnego :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Zajebiste nie moge sie doczekać następnego ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaki świetny !!! <333

    OdpowiedzUsuń
  39. Super pisz dalejj szybkoooooo !!!!! ;3

    OdpowiedzUsuń
  40. pisz dalej świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  41. masz na prawdę cudnego bloga pisz dalej!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz talent dziewczyno ! Czekam na następny rozdział ;3
    P.S. Przeczuwam , że Niall wkurwiony będzie xD

    OdpowiedzUsuń
  43. Świeeetny jak zawsze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zakochałam się w twoim opowiadaniu ! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Chce kolejny! Szkoda, że chaptery są takie krótkie :c Czekam z niecierpliwością na dziesiątkę :)
    Buziaki
    ~Ola

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny jak zawsze <3 Może postarasz się by rozdział był dłuższy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Hey! Twój blog został przeze mnie nominowany do Liebster Award! Szczególiki na:
    http://www.one-direction-love-story-niall-horan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Suupcio zapro do nie http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=3556847488662001648#overview/src=dashboard

    OdpowiedzUsuń
  49. Omomomomom <3 Wiesz , że cię kocham ? :* <3 Ten blog jest świetny , tylko kurde trochę króciutkie te rozdziały ;/

    OdpowiedzUsuń
  50. Twój blog jest zajebisty !!! Błagam o NN ♥ Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Już jest 71 kom :)

    OdpowiedzUsuń
  52. To jest slkdgae;rghaerkgjergjh;ergk ♥
    Kiedy następne?! :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Błagam ma być następne ale dłuższe! <3 zakochałam się w tym blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Błagam ma być następne ale dłuższe! <3 zakochałam się w tym blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  55. http://truestory.startblog.pl/ tutaj mój blog ! :) zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K