Niall Horan Fanfiction. Opowiada o brązowookiej dziewczynie Amy Nelson i Niallu Horanie , który ma za sobą tajemniczą przeszłość. Poznali się przypadkiem. A co potem ? Zobaczcie sami.

sobota, 2 listopada 2013

Rozdział 11.

Rozdział 11.

Jeszcze kilka razy zerknął na mnie w drodze do kuchni. Wydawał się miły, troskliwy i przystojny. Może nie był całkiem złym chłopakiem? Warto się przekonać. Spodobałam mu się, co nie zdarza się często w mojej sytuacji. Myśląc, dyskretnie schowałam skrawek papieru do wiszącej obok torebki. Wstałam i delikatnie przełożyłam ją przez ramię. Następnie wyszłam zostawiając za sobą zdezorientowany tłum. Coś tak czuje, że zapewniłam całej grupce ludzi w kawiarni dobrą rozrywkę. Pokłóciłam się z Emmą i Niallem. Co jeszcze ? Czasami mam myśl by wsiąść w najbliższy samolot i odlecieć daleko stąd. Na przykład do Grenlandii lub na biegun północny. Zamieszkałabym z pingwinami. Przypuśćmy, że to będzie opcja ‘’c’’. To jest mój sposób na pocieszanie – wymyślanie bezsensownych historyjek. Moje lenistwo było niesamowite. Postanowiłam, że tak krótki dystans przejadę autobusem.
***
Usiadłam na szarym końcu autobusu. Dosiadł się a raczej wcisnął pomiędzy mnie a starszą kobietę mężczyzna ubrany na czarno. Przygniótł mi torebkę, ale nie chciałam być niegrzeczna i nie zwróciłam na to żadnej uwagi. Nie przepadałam za autobusami, ale jestem większym leniem niż się wydaje.
***
Szukałam kluczy w torebce, ale za nic nie mogłam ich znaleźć. Szukanie zajęło mi 10 minut , jakbym nie mogła zapukać. To wszystko było spowodowane tą kłótnią. Kiedy nareszcie udało mi się je odnaleźć, weszłam. U progu ku mojemu zdziwieniu nie stał tata zadający szereg pytań typu : Gdzie byłaś? Z kim? i Czy byłaś odpowiedzialna?
Niestety nie poszłam kilka kroków dalej a on siedział na kanapie z gazetą do góry nogami.
-Tato ?
-Tak?
-Czy ty na mnie czekałeś ?
-Nie, skądże. Ja tylko czytam gazetę.
-Na odwrót?- założyłam ręce.
-Teraz tak jest modnie. – odparł i znalazł najgłupszą chyba wymówkę.
-Ty się chyba nigdy nie zmienisz.- oznajmiłam i pobiegłam ba górę do pokoju.
Jak zwykle moja torba wylądowała w kącie w pokoju. Zastanawiałam się nad napisaniem do Emmy, ale nie wiem czy to dobry ruch. Podeszłam do komody i wysunęłam półkę na samym dole. Podniosłam zeszyt i wyciągnęłam leżący tam naszyjnik. Chwyciłam go mocno i chwilę potem założyłam go. Pewnie zastanawiasz się czemu w takim momencie szukałam jakiegoś łańcuszka ? No cóż to skomplikowane. Ale jeśli chcesz to Ci opowiem. A więc gdy byłam mała, a rodzice pracowali cały dzień kto się mną zajmował ? Moja ciocia. Tak wiem bardzo skomplikowane, ale to nie dlatego szukałam tego przedmiotu. Ciocia była moją drugą mamą a czasami zastanawiałam się czy nie lepiej by było z nią niż z moją rodzicielką. Gdy teraz o tym myślę, aż się dziwię, że tak powiedziałam. Chociaż, bardzo mi jej brakuje. Zapytasz pewnie czemu jej nie odwiedzę, nie zadzwonię? Uwierz chciałabym. Pokłóciła się z moim tatą wiele lat temu. O co ? O to, że nie poświęca mi wystarczająco czasu. Miała rację, ale by coś dotarło do mojego taty to chyba jakiś cud. Myśli, że ma zawsze rację. Po tym wszystkim ona po prostu … uciekła. Bez powiadomienia, zostawienia jakiejkolwiek wiadomości, ona odeszła. Nigdy więcej jej nie widziałam. A ten naszyjnik, który dla Ciebie jest bezwartościowy jest dla mnie pamiątką po niej. Dostałam go na 9 urodziny. To jedyne co mi po niej pozostało.
*puk, puk*
-Tak ?- zapytałam i zatrzasnęłam szafkę tak szybko jak to było możliwe. Rozpuściłam włosy i założyłam je przez ramię tak by nie było widać łańcuszka. Nie żebym go chowała, ale…
-Mogę wejść? – po głosie rozpoznałam osobę. Mama.
-Tak, pewnie. Chwile potem była już w pokoju.
-Kochanie, bo okazało się, że nasza przeprowadzka ..
-No ?
- Chyba nastąpi trochę szybciej niż się spodziewaliśmy.
Kochani, zapytacie "co tak późno?" lub "ile mamy czekać na jeden głupi rozdział?". Gdybym była tobą sama bym tak napisała. Mam dużo na głowie. Projekt, dodatkowe, kółka. Wydaje się, że to mało. No właśnie wydaje się. Większość czasu jestem na telefonie. A w ostatnim czasie nie mogłam korzystać z komputera powyżej 15 minut, więc nie było mowy o pisaniu. Noszę soczewki i miałam dość duże podrażnienie.. ehh..
Postaram się to nadrobić to i bd dodawać chociaż raz w tygodniu. Proszę tylko o zrozumienie :) 
"Tweet" . (60 kom. = next) 

71 komentarzy:

  1. Hej :3 Wchodzę tutaj i tu co kolejny rozdział :D Nie mogłam się doczekać. Super rozdział tak jak i całe opowiadanie :P Zapraszam do siebie:
    http://Imaginy-o-one-direction-story.blogspot.com
    http://thestoryofonedirectionstory.blogspot.com
    Przepraszam za spam :P Niati <3
    Ps.Jeśli masz czas to wpadnij i zostaw po sobie kom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNEEEEEEEEEEEE *_________* @Nicoo_lle

    OdpowiedzUsuń
  3. PER-FECT! Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w końcu się doczekaliśmy :D fajny rozdział tylko czemu to takie krótkie ? :) dołączam się do komentarzy wyżej. :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje ci że w ogóle dodałaś ten rozdział, jest świetny...
    no i oczywiście czekam na następny bo kocham to opowiadanie

    KOCHAM Niallera <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ycycycycycycyccycy fajny czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super super super czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział super. !!!
    Mam prośbę... Możesz zajrzeć na mojego bloga ??
    http://thewayyoulielove.blogspot.com/
    Dziękuję ; *

    Louall ; 3

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu taki krotki? :(
    Wgl ta akcja w kawiarni mnie rozwala xd
    Czekam na next! @luv_myy_harreh

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ale krótki :/ szkoda ale rozumiem bo mam to samo ze szkołą :c
    Weny rzyczę :* zapraszam do mnie i licze na rewanż http://zycie-nie-zawsze-jest-idealne.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny :D daj sobie czas na napisanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem nową czytelniczką tego bloga :) piszesz Świetnie.Cudownie a co najważniejsze CIEKAWIE ....pozdrawiam i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nareszcie ;p Rozumiem, że masz też inne sprawy, nie tylko siedzenie przy kompie i pisanie opowiadania, ale już się nie mogłam doczekać. Fajny rozdział ;D Czekam znowu na następny ^.^

    OdpowiedzUsuń
  14. JA JUŻ MYŚLAŁAM, ŻE PORZUCISZ BLOGA, DZIĘKI BOGU NIE :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jejku blog super !! długo czekałam na następnego ale sie opłacało i rozumiem ze nie masz czasu ale to nic byle byś nie przestała pisać!! <3 kocham twojego bloga! czekam już z niecierpliwieniem na następny rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku rozdział świetny, już nie mogę doczekać się kolejnego jkhsdkfjvhklesfdhg

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow!!! Super i next. ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  18. ja chcę nexta !

    OdpowiedzUsuń
  19. JESTES SUPER ! KOCHAM,KOCHAM,KOCHAM CIĘ !

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowny nexta plis i zapraszam do siebie fanfictionoffniall.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  21. super. daleej.;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne, może ktoś zerknie na moje? BO nie wiem czy pisać ;c
    http://punk-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Boniu, boski blog. Przeczytałam wszystko. Czekam na następny ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. troche krótki ale nie ma na co narzekać bo nadrabia megafajnością :D <3

    OdpowiedzUsuń
  25. ZARABISTEEEEEE !!!!!! a ten Niall taki co wszystko musi wiedziec super !!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. pls :* dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham twojego blooga <3 Pls....Nextt ;3

    OdpowiedzUsuń
  28. Super. Kocham ten log. Pisz next jeszcze dziś błagam :!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super i czekam na następny !!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bożeee!!! CUDOWNY!!! nie mogę doczekać się następnego *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. Bożeee!!! CUDOWNY!!! nie mogę doczekać się następnego *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. Dawaj nexta .... kocham cię dziewczyno pięknie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  33. Pisz dalej ... kocham tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny !!!! Dawaj nexta

    OdpowiedzUsuń
  35. Szybko!! Supeer! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurczę, świetny ;>

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesteś genialna, imaginy też! <3
    Juhu! Per-fect
    hahahahahahaha <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Jednym słowem : świetniegenialnieboskoidealnieiwogóleprześwietny <3

    OdpowiedzUsuń
  39. TY JESTEŚ ŚWIETNA! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Czytam dużo blogów, ale Twój jest super! NAprawdę masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  41. Jejku, świetny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Boże, piiiisz szybkoo!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten blog jest super!
    Znacie jeszcze jakieś? <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Chryste panie! To jest świetne i genialne jak 1D <3

    OdpowiedzUsuń
  45. <3 <3 <3 <3 <3
    Fajoskie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz 100% talent! <3 *i nie mów, że nie!!

    OdpowiedzUsuń
  47. !!!!!!!!!???????!!!!!!!!!
    Jak można pisać takie..... super opowiadania?!?!?!?!?!?!?! <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Jaaa pierdziele <3 Ale zajebiste! :* Masz cudny talent ;)
    Zapraszam do mnie
    http://littledreamdirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Aaa to jest wspaniałe *.*
    Zapraszam na mój nowy blog (opowiadanie o Niallu) może kogoś zainteresuje? Zapraszam ♥ niallhoran-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. sweet! ej mam pytanie...czy ty masz tt i czy byś mogła mnie informować o nowych rozdziałach? boshe umieram tym cudenkiem XD
    @gaba540

    OdpowiedzUsuń
  51. Wczoraj odwiedziłam twojego bloga pierwszy raz ale dopiero dziś zaczęłam czytać i od razu wszystko przeczytałam.Twoje opowiadanie jest świetne tylko szkoda że rozdziały krótkie bo jak się zaczyta to szybko się kończy ale tak to genialne wszystko.:D

    OdpowiedzUsuń
  52. next next next!!! Juz nie moge sie dpczekac kolejnej czesci

    OdpowiedzUsuń
  53. super , czekam na kolejny , a tutaj masz mojego bloga http://truestory.startblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  54. daj nexta :)xxx hahah napisałam 69 komentarz *.* :D

    OdpowiedzUsuń
  55. dawaj rozdział bo mnie ciekawość zżera

    OdpowiedzUsuń
  56. Zajebiste <3
    ZAPRASZAM DO MNIE :)
    http://littlethingssssss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K