Niall Horan Fanfiction. Opowiada o brązowookiej dziewczynie Amy Nelson i Niallu Horanie , który ma za sobą tajemniczą przeszłość. Poznali się przypadkiem. A co potem ? Zobaczcie sami.

poniedziałek, 11 listopada 2013

Rozdział 12.

Rozdział 12.

-Jak to szybciej?
-Tata dostał wiadomość z Dublina i ..- przerwała.
-Czekaj ! Z Dublina ? Jak to ?
- No tam mamy już wynajęte mieszkanie, nie wiedziałaś ?
-Nie , nie wiedziałam też, że mamy się przeprowadzić do Irlandii !- oznajmiłam zszokowana.
-To tata ci nic nie powiedział ?- mama zamyśliła się ciągle patrząc na mnie.
-Powiedział tylko, że nie zagościmy w Londynie tylko gdzieś dalej, ale nie widziałam, że aż tak daleko! –prawie krzyknęłam. Mama nie wiedziała co odpowiedzieć. Jak zawsze dowiaduje się wszystkiego na końcu. Podenerwowana wyszłam z pokoju i postanowiłam znaleźć tatę. Mam nadzieje, że ma na to wyjaśnienie bo tak nie może być.
-Tato ! – zapukałam z grzeczności, ale nadal w złym nastroju. Mama chodziła za mną jak cień.
-Wejdź. – oznajmił miłym głosem. Tak też zrobiłam.
-Okłamałeś mnie. – powiedziałam a wręcz stwierdziłam sucho.
-Kochanie o co ci chodzi ?
-Nie ręczyłeś mi powiedzieć, że jedziemy do Irlandii. – próbowałam sama się uspokoić, ale nie umiałam.
-Nie okłamałem cię..
-Ale nie powiedziałeś też prawdy.- zrezygnowana już tą całą sytuacją wyszłam nie czekając na jego kolejny ruch. Byłam pełnoletnia, ale co z tego ? Nie mogłam się na razie sama utrzymywać. Nie miałam pracy ani żadnych oszczędności. Byłam pod władzą rodziców. Byłam w kropce.
Skierowałam się do swojego pokoju a raczej cichego zakątka jak zwykle to nazywałam. Myślałam, myślałam, myślałam i  próbowałam na to wszystko znaleźć złoty środek. Patrząc wstecz to wszystko się zaczęło od spotkania z Niallem. W tej ciemnej uliczce. Kłamstwa, tajemnice. Kłótnia z Emmą i rodzicami. Jakby jakaś klątwa mnie dopadła.
Nie będę siedzieć bezczynnie. Muszę coś z tym zrobić. Szybkim ruchem włączyłam laptop i weszłam na stronę swojego miasta. Szukałam ofert pracy. Weszłam w jedną z zakładek z tym tematem. Piekarnia- nie, mąka i ja to niedobre połączenie – stwierdziłam wspominając chwile z dzieciństwa. Kawiarnia – o nie. Mechanik – trzy razy nie. Została tylko budka z lodami i mały sklep z instrumentami. Kochałam lody aczkolwiek bardziej pod pasowała mi 2 propozycja. Weszłam na owy sklep, który nazywał się „ SoundControl”. Pewnie się dziwisz czemu szukam pracy jak zaraz mam się i tak wyprowadzić. Po pierwsze chcę zrobić na złość tacie, dać mu nauczkę . A po drugie chcę zarobić by w końcu ‘wyrwać’ się od nich i zacząć żyć samodzielnie. Spisałam szybko adres i wyłączyłam urządzenie. Doprowadziłam włosy do porządku i zeszłam na dół. W korytarzu minęłam mamę, która o dziwno nie zapytała gdzie się wybieram. Założyłam buty i nałożyłam płaszcz. Błagałam by tylko się nie rozpadało.
Już miałam wychodzić.
-Amy.. – słyszałam w oddali. Na 100 % był to mój tata.
Ja tylko odpowiedziałam głośnym zamknięciem drzwi.
Było to chamskie z mojej strony, ale nie zastanawiałam się nad tym. Moim celem teraz było dostanie pracy w sklepie muzycznym. Znajdował się tylko 7 minut drogi od domu. Na zewnątrz wyglądał całkiem przyzwoicie oraz był zadbany co wywołało u mnie dobre wrażenie. Weszłam przez duże szklane drzwi do środka. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to gitary, pełno gitar różnych rodzajów. Kiedy byłam młodsza tata uczył mnie grać. To były chyba najlepsze chwile spędzone z nim. Przestałam to kontynuować, bo miałam dużo nauki. Ale nadal wszystko pamiętam. W środku znajdowała się masa ludzi, ledwo co można było normalnie poruszać się po pomieszczeniu. Szłam a raczej przeciskałam się między nimi.
-Ałć – krzyknęłam. Komuś upadły instrumenty, a jeden z nich upadł prosto na moją stopę.
To się nazywa szczęście. Popatrzałam się za siebie by zobaczyć sprawcę.
-Ty ? – zdziwiłam się.
-Amy? – chłopak wyłonił głowę zza gitary.
-Niall , co ty tu robisz?

-Też bym mógł o to zapytać.


Sklep w owym Fanfiction istnieje naprawdę ;) 
Podoba się - "Tweet" .
65+ kom = next ;) 
+ Hazz czuwa nad blogiem ^^

80 komentarzy:

  1. Świetny jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Koffam <3 już nie mogę się doczekać następnej części :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z niecierpliwością na nexta <33

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jak zawsze <33 .

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. No to teraz będzie xD
    Świetne:) czekam na next x @luv_myy_harreh

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski <3 Czekam na następny rozdział ;*
    Oraz (żeby nie robić spamu) zapraszam do nas
    http://and-so-i-find-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z a j e b i s t e

    OdpowiedzUsuń
  8. Super <3 Proszę następny jak najszybciej :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie na blogach nie powinno wymuszać się komentarzy. Ale blog super i czytam dalej! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rozdział czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebiste czekam na nexta ycycycycyccycycyccy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Heuheuhe Niall tam pracuje ? :o a oprócz tego to rozdział strasznie krótkii...

    OdpowiedzUsuń
  13. Uuuu bedzie kłótnia czekam na następny 《《 paulinka》》

    OdpowiedzUsuń
  14. Fhvjdjcjjfjsjxjcjjdbsjxkkapqpekfms...
    Kocham ^-^ <333333333

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne, czekam na następny ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na nastepny :3

    OdpowiedzUsuń
  17. dalej dalej jak to czytam to aż mnie carki przechofzą nie wiem czemu hahah dalej to świetne byc

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę mam czekać tyle aż damy ci tę cholerne komentarze ? Ranisz xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na nexr. Rozdział PER-FECT :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne opowiadanie :D *.*
    http://1d-to-moje-zycie.blogspot.com/ <----- zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wchodze po długim nudnym dniu i patrze rozdział ;) poprawiłaś mi humor :D dzięki, a rozdział zajebisty jak zawsze xd

    OdpowiedzUsuń
  22. Super rozdział.Myślę że jak Niall dowie sie że musi się wyprowadzić to zaproponuje zamieszkanie razem (lubię wymyslać swój własny ciąg wydarzeń jak autor kończy w takim momencie wiec sorry xd)
    Czekam nn!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham twojego bloga ! Rozdział jest genialny i mam nadzieję że szybko dodasz następny rozdział. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. ajdbsubdjdbejddjsbd *O* dalrj :*

    OdpowiedzUsuń
  25. dkjfdkjsfnjdfsn cudne!!! czytam!! <333

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne ;) Next ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Super rozdział! Hmm...Niall w sklepie muzycznym..podejrzanee o>o Życzę dużo wenki i czekam na nn <33

    OdpowiedzUsuń
  28. Suuper, czekam na rozwój wydarzeń i next, plisss!!! ;)
    Alex♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Super rozdział <33 Jestem ciekawa co dalej wydarzy się w życiu Amy :3 Życzę weny i czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  30. super , boski, fantastyczny!! a jak bys dała rade to dłuższe pisz ale jak nie to tez spoko bo pewnie dużo nauki masz :( a i więcej akcji z niallem jak by było to by ciekawiej było ale tak jak jest teraz to i tak fajnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham ten blog <3 pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  32. Omoko nieeee no świetne <3 Nialler z gitarą i świat jest piękniejszy xd
    zapraszam do mnie http://zycie-nie-zawsze-jest-idealne.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  33. Dalej proszę!!! <333

    OdpowiedzUsuń
  34. genialne <3
    http://krople-lez-wylanych.blogspot.com/2013/11/prologue_4702.html
    Zapraszam do siebie dopiero się rozwija ale chyba jest okey ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki będzie następny rozdział ?!???!?!?! ja chce następny dawaj, nie mogę się doczekać a tak wgl to jestes genialna a twój blog jest niesamowity ...
    tylko rozdziały troszku krótkie :((

    OdpowiedzUsuń
  36. troszkę krótkie i rzadko dodawane rozdziały ale i tak ten blog jest genialny.kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  37. Next świetny zapraszam na swój :D
    http://opowiadanieorossielynchu.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepraszam was, że tyle czekacie ale naprawdę ten tydzień był straszny dla mnie ;/ Do WEEKENDU będzie ;) Wybaczcie naprawdę ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne! super piszesz, daj nexta!

    OdpowiedzUsuń
  40. Omg, piękny <3
    Nie moge się doczekac kolejnego :*
    Może wpadniecie do mnie ? zaczynam pisać Imaginy z Niallem. Zapraszam http://i.magin.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K