Niall Horan Fanfiction. Opowiada o brązowookiej dziewczynie Amy Nelson i Niallu Horanie , który ma za sobą tajemniczą przeszłość. Poznali się przypadkiem. A co potem ? Zobaczcie sami.

sobota, 23 listopada 2013

Rozdział 13.

Jeśli chcecie być na bieżąco informowani to zapraszam na zakładkę" Informowani"
-
-Spytałam pierwsza.
-No pomyśl co mogę tu robić ?-zapytał z sarkazmem.
-Pracujesz ?
-Nie.
-No to co to za pytanie ?
-Kupuję gitarę.
Zdziwiłam się, choć nie wiem czemu.
-No, a ty myślałaś, że te instrumenty noszę dla zabawy ?- zapytał, ponownie z sarkazmem.
Zrobiłam tylko głupią minę i wywróciłam oczami. Wyglądał na rozbawionego, wesołego. Jakby zapomniał o całej sytuacji. Zastanawiałam się nad tym, a tymczasem zostałam przez kogoś potrącona. Usłyszałam, tylko ciche przepraszam. Chwile potem ktoś wyciągnął ku mnie rękę. Chciał mi pomóc wstać. Nie zastanawiając się dłużej skorzystałam z propozycji. Był to wysoki brunet o zielonych oczach i nieziemskim uśmiechu.
-Przepraszam, tu jest taki tłum, że nie da się normalnie przejść.
-Tak zauważyłam. Dziś nie pierwszy raz się już przewróciłam. – zaśmiałam się. Na co on odpowiedział tym samym.
-Szukasz czegoś ? – zapytał nadal rozpromieniony.
-Właściwie tak, pisało w Internecie, że poszukujecie kogoś do pracy.
-To zaprowadzę Cię do szefa. –powiedział wzruszając ramionami.
Uśmiechnęłam się jako podziękowanie. Odwróciłam się, by zobaczyć czy Niall nadal tam stoi. Owszem był tam, ale odsunął się trochę z tego co zauważyłam. Na jego twarzy nie panowała już radość, wręcz przeciwnie był zasmucony i zrobił się cały blady. Nie wiem czy to dlatego, że przypomniał sobie całą kłótnie czy dlatego, że rozmawiałam z jakimś chłopakiem, ładnym chłopakiem.
-Hej ! Idziesz? – dobiegł głos obok .
-Tak , już !- nie zwróciłam już uwagi na blondyna i skierowałam się do kierownika sklepu.
***
-Zapraszam do biura. –powiedział starszy mężczyzna pokazując na drzwi w oddali. Tak też zrobiłam to co kazał poszłam do owego pokoju.
-Proszę usiąść. – powiedział szorstko.
Trochę się przestraszyłam, nie był przyjaźnie nastawiony ani w dobrym humorze.
-Dlaczego pani chcę u nas pracować ?- oparł się o tył swojego skurzanego fotela.
-Cóż.. –nie wiedziałam co powiedzieć, nie byłam przygotowana na tą rozmowę.
-Kocham muzykę, umiem grać na gitarze i stwierdziłam, że będę idealnie nadawała się do tej pracy. – rzuciłam jednym tchem.
-Dobrze. A czy gdzieś wcześniej Pani pracowała?
-Nie, ale poradzę sobie. Wymusiłam uśmiech na twarzy, a w środku gotowałam się jak woda na herbatę. Przez chwilę patrzył się na mnie. Jakby chciał mnie powalić wzrokiem. Prawie mu się udało.
-W takim razie proszę wypełnić ten formularz i zapraszamy do pracy. – oznajmił dając mi do ręki kilku stronicowy segregator.
-Naprawdę? Dziękuje. – tym razem uśmiechnęłam się szczerze. On tylko kiwnął głową i wyszedł szybko z biura.
-On jest naprawdę dziwny.- odrzekałam.
Następnie podeszłam do jednego ze stolików i zaczęłam wypełniać formularz zgłoszeniowy.
Dziwniejsze było to, że nawet nie zapytał jak mam na imię. Owszem muszę to napisać w formularzu, ale ..
-Skończyła już Pani ?- do pokoju wszedł szef.
-Tak już tylko chwilkę. –oznajmiłam.
***
-Proszę bardzo, już skończyłam. – podałam mu wypełnione papiery.
-A więc witamy w załodze. – powiedział bez jakichkolwiek emocji, wręcz na siłę.
-Jake ! –zawołał głośno. Po chwili w drzwiach wstawił się chłopak, którego spotkałam wcześniej.
-Poznajcie się, to jest Jake będzie ci pomagał dopóki wszystkiego się nie nauczysz. Teraz Cię oprowadzi.
-Witamy. – uśmiechnął się ukazując prześliczny uśmiech.
-A dziękuje – odparłam.
-To jak pokazać Ci cały sklep ?-zapytał podając mi rękę.

Niepewnie chwyciłam ją, aczkolwiek nikt nigdy mnie nie oprowadzał a tym bardziej trzymając za rękę. Chyba nie miał tylko ‘przyjaznych’ zamiarów.

Podoba się rozdział ? To daj "Tweet"
Jak wam się podoba nowy wygląd bloga ?

84 komentarze:

  1. koffam <3 piszesz super. życzę weny :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super :D tak lekko się go czyta <3 czekam na dalsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział świetny jak zawsze. Bardzo fajnie się go czyta. Co do wyglądu jest dużo lepszy niż poprzedni. Z niecierpliwością czekam na nn. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba :3 życzę dużooo weny :D Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Myslalam ze ten kolo to Harry xD
    Tak czy inaczej, bedzie ciekawie :D
    Czekam na nn xx @luv_myy_harreh

    Ps. Zapradzam do siebie : one-step-closer-to-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział, uwielbiam to <3 A nowy wygląd bloga jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ;) czekam na next ;) zapraszam do mnie ;) dziś powinien pojawić się 7 rozdział ;) http://zycie-nie-zawsze-jest-idealne.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  8. Ycycycycy zajebisty bardzo podoba mi sie twoje opowiadanie i czekam na następne rozdziały :D :***

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chce dalej tu i teraz !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. dawaj następny :) boski jest *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńko! Czekam na kolejny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super tylko za mało akcji z niallem :(

    OdpowiedzUsuń
  13. koncówka mnie troche przerazila *-* :o a rozdzial zajebistyy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajebiste *.* dalej prosze!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dalej <3 zapraszam http://odwrogadoidola.blog.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozdział cudowny :* Szkoda,że mało akcji z Niallem :c Ale rozdział mua :* Czekam na next ;) W tym czasie zapraszam do siebie:
    http://Imaginy-o-one-direction-story.blogspot.com
    http://OneDirectionLove-story.blogspot.com
    http://littlethings1dstory.blogspot.com
    Przepraszam za spam, pozdrawiam i życzę weny. Niati <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Super !! Czekam na koljeny i oby szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super dawaj szybko nexta <3 Nie wiem co powiedzieć jest boski *o*

    OdpowiedzUsuń
  19. Super rozdział <33 Czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Życze weny super

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś mi sie wydaje z obisu tego Jaka to wygląda jak Harold :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny :)
    Zapraszam też ma mojego bloga i czy mogę liczyć na komentarze? ;) http://harroline.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Po prostu CUDO ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  24. jest super świetny i mega (brak słów żeby opisać
    czekam na nexta <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  25. CUDNY !!! :*****

    OdpowiedzUsuń
  26. zaje *,* musisz wiedzieć że ja czytam, ale na komórce gdzie nie mogę dodawać komentarzy i to jest raczej mój pierwszy komentarz na tym blogu xDD życzę weny! xxHAPPY!!!xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda bloga, bardzo przypadł mi do gustu. Trochę krótkie te imaginy, ale rozumiem, że szkoła i w ogóle. ;) Czekam na nexta z niecierpliwością. :D Pozdro. <3
    Alex♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Boskie!! <3 Pisz dalej ;d xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Pisz dalej!!! <33

    OdpowiedzUsuń
  30. Boskie fanfiction, trochę krótkie niestety ;c
    A co do wyglądu, super, ale jakoś lepiej mi się czytało przy granatowym tle. Było tak tajemniczo bardziej i nie raziło tak w oczy. :) ~Julka.

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny blog :D tylko jakoś opowiadania krótkie :( ale i tak suuuper :)
    zapraszam do mnie XD
    http://1d-to-moje-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie by było jakby była z Jakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakochałam Się <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Kooooocham to! Pisz dalej pisz!

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudnie ;) A co do wyglądu to jest lepszy od poprzedniego :p

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham twoje opowiadania ! Są przecudowne *.* Mam nadzieję, że Amy będzie z Niallem <3
    /Horankyy ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. O jezuuu... to jest powalające nie moge się doczekać następnego ;**** !!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiaaaam tego bloga <33 pisz dalej ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. O jezuuu kocham to!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  40. Nowy wygląd bloga ? Śliczny, a co do rozdziału MEGA <3
    Proszę Cię pisz dalej :D
    Zapraszam również do mnie :
    www.one-direction-love-story-niall-horan.blogspot.com -- > opowieść o dziewczynie imieniem Evelyn. Jest ona kuzynką Harrego Stylesa, członka popularnego boysbend'u. Jedne wakacje zmieniają jej życie, gdy zakochuje się w niej najsłodszy z chłopaków, Niall Horan. Jakie przeżyją przygody ? Przekonajcie się sami..

    Wypadek, śmierć rodziców. Kochający brat. Nowa szkoła. Nowe twarze. Alkohol. Imprezy. Naukaaa .. Dangerous ...
    Dowiedz się więcej na : www.dangerous-harrystyles-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny <3 Dodaję do obserwowanych ;3

    OdpowiedzUsuń
  42. No wiec tak pisz szybko bo juz sie doczekac noe mg ;** dalam rade wszystko w jedna noc. Ten blog jest wyjatkowy. Mam nadzieje ze bedzie duzo rozdilow, bo kocham tw sposob pisania. Przewaznie nir dodaje komentarzy na blogach a jednak ! No po prostu nie mg sie opszec.

    OdpowiedzUsuń
  43. Kocham <333
    G.E.N.I.A.L.N.E. <33

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny *-*
    Czekam na next ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. Następny *o* proszę jak najszybciej ;** ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Super <3 Prosze niech między Niall'em a nią zacznie się coś dziać!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo kiepski, nic się nie dzieje. Zero weny. Zajmij się lepiej nauką a nie pisaniem. Życzę więcej weny. Radzę wstawiać przecinki wszędzie gdzie potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  48. Rozdział trochę krótki , ale nie mogę narzekać bo jest bardzo fajny . Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie zgadzam sie z kolezanka co napisala ze kiepski docencie ja. A jak nie to wy sprobujcie pisac bloga -,-

    OdpowiedzUsuń
  50. Ogólnie w miarę spoko ale za krótki. A wygląd bloga nie jest zły ale jak dla mnie trochę za słodki. Czekam na (już trochę dłuższy) kolejny rozdział.
    Buziaki, pozdrówki i weny ;*
    + Zapraszam do komentowania i obserwowania naszego bloga --> http://and-so-i-find-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. kiedy dalej ???????? :ooooo CZUWAM 24 H <3

    OdpowiedzUsuń
  52. super daj next <3 <3 :-) kocham ten blog kocham wszystkie blogi o NIALLU <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Nowy wygląd bloga jest śliczny <33 A opowiadanie ... jest świetne, tylko trochę za krótkie te rozdziały, poza tym jest ciekawe ;D Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  54. boski... kiedy będzie kolejny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  55. Czekam na kolejny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  56. dajesz nexta <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  57. Niebo ^^ zapraszam do siebie ;)
    http://krople-lez-wylanych.blogspot.com/2013/12/chapter-fifteen.html
    Miłego czytania ;D i już czekam z niecierpliwością na 14 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Nominuję Cię do Liebster Awards! Szczegóły na moim blogu : http://shesnotafraidbecouseonedirection.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  59. Kiedy dodasz następny?
    A tak poza tym jesteś genialnie piszesz!!

    OdpowiedzUsuń
  60. GENIALNE! CZEKAM NA NEXT I ZAPRASZAM DO SIEBIE <3 CHCĘ PISAĆ TAK JAK TY!!

    http://i-want-you-to-stay-one-direction-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Zapraszam na mojego bloga
    http://najgorzej-jest-zapomniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. zapraszam na moje blogi:
    http://trueloveforeverkc.blogspot.com/2013/11/bohaterowie.html
    http://hazzaharrys.blogspot.com/2014/01/bohaterowie.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Zajebiste <3
    ZAPRASZAM DO MNIE :)
    http://littlethingssssss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K