Niall Horan Fanfiction. Opowiada o brązowookiej dziewczynie Amy Nelson i Niallu Horanie , który ma za sobą tajemniczą przeszłość. Poznali się przypadkiem. A co potem ? Zobaczcie sami.

czwartek, 29 sierpnia 2013

Rozdział 5.

Rozdział 5.

Słysząc otwierające się za mną drzwi oderwałam się od blondyna. Obróciłam się niepewnie mając nadzieję, że stała tam mama. Niestety na moje nie szczęście to musiał być tata. Prawie nigdy go nie ma w domu a teraz się zjawił? Akurat teraz ?
Popatrzył na mnie pytająco zakładając rękę na rękę.
- To ja już może pójdę . – powiedział szeptem patrząc raz na mnie, a raz na mężczyznę w drzwiach.
-Witam młoda panno .- powiedział chrząkając.
-Cześć . – oznajmiłam i próbowałam go ominąć ale moje próby poszły na marne.
-Kto to był ? – zapytał surowo.
-Chłopak.
-Tyle to ja się sam domyśliłem . – zabrzmiał ostro.
- Tato , jestem pełnoletnia i nie muszę ci się z niczego tłumaczyć. – powiedziałam i ominęłam go łukiem. Widocznie nie spodobało mu się, to co wywnioskowałam po głośnym zamknięciu przez niego drzwi. Uśmiechnęłam się promiennie do mamy i jak gdyby nigdy nic poszłam do swojego pokoju. Włączyłam laptopa i zaczęłam przeglądać strony internetowe z informacjami. Nic ciekawego. Przeglądanie przerwał mi znajomy dźwięk dochodzący z mojej torby. Podbiegłam do niej i wyciągnęłam z niej telefon. Dostałam sms-a . Nacisnęłam przycisk po prawej stronie ‘odbierz’.
Myślałam chwilę nad tą propozycją aż w końcu postanowiłam odpisać.

Na odpowiedź nie musiałam długo czekać.

Odpisałam potwierdzając tym spotkanie.

Była 15:35 . Zabrałam się za przygotowania . Otworzyłam wielką szafę stojącą w rogu pokoju. Wyjęłam z niej zwykłą bluzę a z szafki obok dżinsy. Rozczesałam włosy a następnie upięłam je w koka. Uwinęłam się w 20 minut. Ledwo dosłyszałam dzwonek do drzwi .
-Mamo otwórz ! To Emma . – krzyknęłam z pierwszego piętra i zakładając na ramię torebkę zamknęłam drzwi do swojego pokoju. Za mną niespodziewanie pojawił się tata.
-Gdzie się wybierasz ?
-Do sklepu .
-Z kim ?
-Z Emmą .
-Na pewno ?
-Tato nie jestem na policji, więc nie przesłuchuj mnie .- westchnęłam . I poszłam w stronę schodów .
-O, której wrócisz ? – zapytał spoglądając na swój zegarek.
-Nie wiem .- odpowiedziałam cicho i pokierowałam się do holu.
Mój tata nie bywał często w domu ale jak już był to musiał wszystko wiedzieć. Gdzie i z kim jestem . Kiedy wrócę. To było irytujące ale się do tego z czasem przyzwyczaiłam.
Mama była zajęta rozmową z Emmą a ja w tym czasie poszłam ubrać buty. Zawiązując je usłyszałam fragment rozmowy.
-Ale Amy nie spała u mnie wtedy . – zdziwiła się patrząc na moją mamę.
-Jak to ? Wtedy wróciła w ubraniu twojego brata .
-Słucham ? Pamiętałabym takie rzeczy .
Cholera. Teraz już wiem . Poznałam tej nocy Nialla , a spanie u Emmy było głupią wymówką.
Podniosłam głowę i próbowałam zwrócić uwagę Emmy tak, by mama nie zauważyła. Udało się. Pokazałam różnorodne gesty, ale ona tylko patrzyła na mnie pytająco.
Spanikowana przyłożyłam palec na usta a potem cicho powtarzałam ‘’ nie,nie,nie’. Na szczęście Em szybko po tym zareagowała. Chyba zrozumiała o co mi chodziło.
-Aha Pani Nelson ! Coś musiało mi się pomylić . Amy spała u mnie. Ja po prostu mam kiepską pamięć . Niech Pani wybaczy. – ciągle próbowała uwiarygodnić wypowiedź. Muszę przyznać była dobrą aktorką. Mama uwierzyła w to i uśmiechem pożegnała nas wchodząc do kuchni.
Wymieniłam się spojrzeniem z przyjaciółką i postanowiłyśmy opuścić dom.
Będąc w odpowiedniej odległości od domu Emma zatrzymała się założyła ręce i podnosząc brwi rozkazała.
-Teraz mi wszystko wytłumaczysz.




Wybaczcie miałam mało czasu na pisanie tej części. Jak wrócę to poprawię. Mam nadzieje, że jest w miarę dobry ale jeśli nie to przepraszam.
Jeśli chcecie być na bieżąco informowani zajrzyjcie w zakładkę ''Kontakt"
Dziękuje za komentarze . Dla was to tylko wystukanie kilku literek na klawiaturze a dla mnie szeroki uśmiech na twarzy ;) xx

+ Wszystkiego Najlepszego Liam <3

92 komentarze:

  1. dajesz dalej bo oszaleje !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dalej prosze , wiecej scen z niallem i troche dłuższy jak byś mogła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dajaesz ten jest zajebisty!!!!!!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział jak zawsze cudowny, ale to już pewnie wiesz. Czekam na nexta i zapraszam na We-are-just-puppets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne opowiadanie :D Uwielbiam Nialla, więc jeszcze bardziej cieszy mnie, że trafiłam na tego bloga, gdzieś na FB. ;)
    Nawiązując do wcześniejszych rozdziałów: Cóż za bohater z niego. Awww <3 Ten pocałunek pod drzwiami... Ehh...
    Jak tak czytałam te rozdziały, to mnie ten Niallerek, po prawej rozpraszał *_*... Tak czytam, czytam, patrzę w prawo i nie moge przestać na niego patrzeć :D *.*
    Czekam na kolejny rozdział z niecierpliwością i mam nadzieję, że wpadniesz na mojego bloga o 1D, gdzie dzisiaj pojawi się prolog. http://onedirection-pieciuwariatow.blogspot.com/ :D
    Pozdrawiam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rozdział :D Czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :3 Next dawaj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. UWAGA !
    sYPER JEST TEN BLOG,ZOSTANĘ CZYTELNICZKĄ
    -> http://maybe-you-and-me-1d.blogspot.com/
    ZAPRASZAM, DODASZ DO OBSERWOWANYCH? ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak robisz, że te sms-y są jak w iphonie?
    +Fajny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  10. proszę napisz następny jak najszybciej proszę kocham to <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny :* czekam na następny ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. NEXT ! Kocham to !

    OdpowiedzUsuń
  13. wow super rozdział :) @GosiaMegan

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja to robosz te sms-y ???
    Super rozdział czekam na eaxt!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest super. Czekam na następny ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jezus Maryja. Czy zostaniesz moją żoną? ♥♥♥ *.*

    xx. Zakochana Niarry

    OdpowiedzUsuń
  17. Więcej scen z Niallem proszęę rozdział jest zajebisty cały blog jest zajebisty więc Next proszęę

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawaj pisz mi tu bo jak ni to naśle na ciebie FBI hehe :*

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG ZAJEBISTE DAJESZ DALEEJ!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Awww *__* Świetny !

    OdpowiedzUsuń
  21. Za*ebisty ! *o*

    OdpowiedzUsuń
  22. Kuźwa jak nie dasz nexta do wsiadam w czołg i do ciebie jade !

    OdpowiedzUsuń
  23. dalej ... bardzo cię proszę *.* ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. dawaj nexta bo to jest bardzo wciągające .. ;**.

    OdpowiedzUsuń
  25. super są te twoje imaginy , pisz dalej . :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Błagam szybko dodaj następnego :D

    OdpowiedzUsuń
  27. no dalej ruszaj

    OdpowiedzUsuń
  28. Błagam! Next!!

    PS. Jak to zrobiłaś że czyta cię tyle ludzi? Sama potrzebuję rozgłosu, bo nikt mnie nie czyta, a wiesz jak to jest, kiedy piszesz posta i zero komentarzy... :\

    OdpowiedzUsuń
  29. Pisz! Kiedy będzie następny?

    OdpowiedzUsuń
  30. dawaj pisz dalej!! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. dawaj dawaj:D świetne

    OdpowiedzUsuń
  32. Daj nastepny :) To jest swietne

    OdpowiedzUsuń
  33. dalej dalej dalej plissss :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szybko! Pisz dalej bo wybuchnę xD. Haha kocham to ;3

    OdpowiedzUsuń
  35. Dalej proszę no bardzo wciągające a ta akcja ;) coś świetnego ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Dalej proszę!
    kocham tego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  38. Awwwww błagam błagam i jeszcze raz błagam dalej TO JEST PER-FECT xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  39. Zajebiste jest to opowiadanie xD sory za wyrazenie ale naprawde nie wiem jakie slowo lepiej opisywalo by to opowiadanie *.*

    OdpowiedzUsuń
  40. Bosheeeeee kocham tego bloga, przeczytałam go całego i wiem, że będę czytać. OMG śliczne tło, zajefaaajna fabuła i meeega bohaterowie <3 Mam nadzieję, że wkrótce pojawi się nowy blog ;DDD
    POzdrawiam i KOchaaam <333

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny blog! czekam na next! dodawaj szybko!

    OdpowiedzUsuń
  42. suuper!!! <3 dawaj szybko next!! :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny :D
    Zapraszam do siebie ----> http://czas-jednak-nie-leczy-ran.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny blog , zapraszam do mnie --->
    http://creator-of-the-future.blogspot.com/ czytaj i komentuj mam nadzieję że przypadnie ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  45. następny ekstra rozdział :) szybko next /oliwia

    OdpowiedzUsuń
  46. super ♥ :* kiedy next ? ;3

    OdpowiedzUsuń
  47. <33333333333333 aaaaaa !! next <33 :***

    OdpowiedzUsuń
  48. pliss jak najszybciej Next !!! kocham to :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny , świetny .. < 3333333 . Next : * Obserwuję i liczę na to samo : 3 . Mam pytanie : Jak to robisz , że aż tyle osób cię czyta ? : oo .

    OdpowiedzUsuń
  50. kocham :** next please *.* ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowny. Przepraszam, że nie komentowałam poprzednich część. Cudowny Niall, Cudowna Amy, Cudowny blog. Bardzo podoba mi się twój styl pisania. Nie jest pięćset milionów słów do jednego zdania. Bardzo prosto napisane, ale zarazem zupełnie inaczej niż zwyczajny prosty tekst. W niektórych momentach nie mogłam oderwać wzroku od komputera. Gdy rozdział się kończył z niedowierzaniem w oczach przewinęłam na sam dół komentarzy. Czasami jak coś czytam mam wrażenie, że jestem tą osobą i to ja czuje wszystko to co ona. W tym przypadku było dokładnie tak samo. Szczerze mówiąc to ja też nie zasnęłabym w nocy. Wiem, że to nie do tego rozdziału ale mówię o ostatnich czterech. Podoba mi się to co piszesz i czekam na następny rozdział. Domyślam się co się stanie ale czekam aż ty ubierzesz to w odpowiednie słowa. Jeśli masz jakieś inne blogi to proszę napisz w notce pod kolejnym rozdziałem. Chętnie poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Baaaaardzo fajny rozdział i blog

    OdpowiedzUsuń
  53. uuuups ,a Niall kazał jej nie wychdzić z domu .. świetny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  54. kiedy nastepny??????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  55. No to kiedy next bo oszaleje !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybaczcie, ze tak długo ale nie mam czasu. Przepraszam. Jutro zabieram się za pisanie ;)

      Usuń
  56. Dodawaj następny bo się rozkręca wszystko .

    OdpowiedzUsuń
  57. Boże świetnee.!! Pisz;** jak najwięcej!;D http://onedirectionlz.blog.pl/ <--- zapraszam też są opowiadania xD=D ale twoje świetne ;DD

    OdpowiedzUsuń
  58. Kiiedy następna część ?

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapraszam do mnie ;) http://stylesowaalex.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne!
    Byłaby wtopa :D
    Kocham ten blog.! <3

    / AnotherGirl

    OdpowiedzUsuń
  61. Wow zajebisty blog :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K