Niall Horan Fanfiction. Opowiada o brązowookiej dziewczynie Amy Nelson i Niallu Horanie , który ma za sobą tajemniczą przeszłość. Poznali się przypadkiem. A co potem ? Zobaczcie sami.

niedziela, 18 sierpnia 2013

Rozdział 1.

Rozdział 1.

 Znalazłam się w niewłaściwym miejscu o niewłaściwym czasie . Niestety zawsze zdarzały mi się takie rzeczy . Takie mam w życiu ''szczęście'' . Późny wieczór . Dookoła tylko ciemność . Właśnie wracałam od swojej przyjaciółki Emmy . Zawsze mnie zagadywała co powodowało ,że wracałam do domu po nocach . Tamtego dnia nie udało mi się samej wracać . Nie tamtym razem . Weszłam w jedną z ciemnych  alejek . Wydawało mi się ,że jestem tam tylko ja . Sama . Ale czy na pewno ?  

 Szłam nie patrząc się za siebie . Niestety z czasem stało się to czego się obawiałam. Ciche odgłosy kroków zbliżające się z każdym moim posunięciem . Stały się coraz głośniejsze a co gorsza było ich coraz więcej . Bałam się odwrócić ale ciekawość była silniejsza. Zatrzymałam się, powoli odwróciłam głowę dla zmylenia poprawiając włosy w odbiciu jednej ze sklepowych szyb . Widząc grupkę chłopaków w dresach chichoczących co jakiś czas ,szłam dalej tym razem przyspieszyłam kroku. W tej chwili marzyłam tylko o tym by znaleźć się w domu a właściwie w jakimkolwiek innym miejscu.
-Ej , śliczna . – dobiegał jakiś głoś z tyłu.
Przełknęłam głośno ślinę  i stanęłam jak gdyby nigdy nic . Nie chciałam pokazać strachu .
- Co taka laska robi tu o tak późnej porze i w dodatku sama ? – zapytał z uśmieszkiem jeden z chłopaków .
-Wracam do domu – odpowiedziałam niepewnie .
- Może dotrzymamy ci towarzystwa ? Nie będziesz wracała samotnie . – znów ten uśmieszek pojawił się na jego twarzy .
-Nie dzięki , sama trafie .
-Kotku nalegam ..
-Nie mów tak do mnie . – nabrałam trochę odwagi co nie było łatwe .
-Kochanie to nie inni rozkazują mi . To ja rozkazuje innym .
-W takim razie będę musiała cię rozczarować – powiedziałaś triumfalnie .
-Kotku pójdziesz z nami . – powiedział dość ostrym tonem.
-Możesz pomarzyć .- zrobiłaś krok w tył .
-Huhu chłopaki zadziorna nam się trafiła. –machną ręką do jednego z chłopaków w tyle . Był wysoki i nie wyglądał na przyjaźnie nastawionego. Ten zaś zrozumiał co miał na myśli i podszedł w moją stronę.
Co robić ? Amy rusz głową – powtarzałam sobie w myślach .
Zdecydowałam się na ucieczkę bo nie miałam większego wyboru . Biegłam w granicach sił . Biegi w szkole w końcu nie poszły na marne pocieszyłam się .
Skręciłam w wąską uliczkę . Odetchnęłam głęboko opierając się o kamienną ścianę jednego z domów.
-Radziłbym ci stąd uciekać .– powiedział cicho męski głos . Lekko przestraszona jego obecnością  odsunęłam się w bok .
-Nie bój się chce ci pomóc . Nie powinnaś tu być . – oznajmił wysokim głosem ale było w nim coś co sprawiło ,że nie bałam się go mimo ,że nie widziałam jego postaci w tym mroku. Nieznajomy wziął mnie za rękę i pobiegliśmy na pobliski parking. Sama nie wiem czemu się zgodziłam . Po prostu musiałam , nie miałam innego wyjścia . Upadłam . Od zawsze byłam niezdarą ale akurat teraz musiało mnie to spotkać . Przeklęłam w myślach.
-Nic ci nie jest ? – zapytał niebieskooki .Teraz mogłam zobaczyć w całości jak wygląda . Morskie oczy,nienaganny strój i blond włosy postawione na żelu. Nie ukrywam spodobał mi się .
-Nie, tylko zazwyczaj nie uciekam przed kimś . – zaśmiał się i pomógł wstać . 
-Okej no to chodź .–zawołał wsiadając na motor .
-Co ? Na motorze ? Nigdy w życiu .- pokręciłam przecząco głową .
-Pewna jesteś ? – podniósł brwi pokazując na grupkę znanych ci chłopaków w tyle .
-Cholera .
-To jak wsiadasz ?- zapytał podając ci kask .
Wzięłam go już bez zastanowienia .
-Musisz się mnie trzymać . – zaśmiał się .
-Co ?
-No obejmij mnie .- oznajmił chwytając moje ręce i kładąc je na swojej talii .
-A no tak … - zarumieniłam się a jemu uśmiech nie schodził z twarzy .
Ruszyliśmy . Wzdrygnęłam się odgłosem silnika .
Teraz moją jedyną obawą było spadniecie z motoru .
***
-Gdzie jesteśmy ?- zapytałam zsiadając z motoru i rozglądając się dookoła .
- U mnie .
-Właściwie mógłbyś mnie zawieść do domu … – zasugerowałam pokazując maszynę stojącą przed sobą.
-Mógłbym .
-No więc ?
-Chcesz by rodzice zobaczyli cię w takim stanie ?
Mój top był potargany , włosy w totalnym nie ładzie , a szpilek nie można było nazwać szpilkami .
-A no faktycznie …
-To jak ? Zapraszam – mrugnął otwierając drzwi wejściowe .
-Chyba nie mam wyjścia – pomyślałam przekraczając próg.
- Chwila , skąd mam wiedzieć ,że nie będziesz chciał mnie wykorzystać ?
- Zaufaj mi .
- Jak mam ci ufać ? Poznałam cię 15 minut temu .
- Zaryzykuj no chyba ,że chcesz wracać do domu pieszo .
-To zaryzykuje . Widać bardzo odpowiadała mu moja reakcja .
-A no tak zapomniałem . Jestem Niall .
- Amy .
***
Blondyn dał mi do przebrania jedne ze swoich ubrań . Następnie zadzwoniłam do mamy powiadamiając ,że zostaje na noc u Emmy . Nie chciałam jej nie potrzebnie martwić . Bo nie wiem jak by zareagowała gdybym powiedziała ‘’ hej , mamo zostaje u jakiegoś nieznajomego chłopaka na noc bo uratował mnie przed grupką dresów ,którzy nie wiem co by ze mną zrobili‘’. 
   Niall rozmawiał co 5 minut przez telefon odkąd jesteśmy w jego domu. Nie powiem strasznie mnie ciekawiło z kim rozmawiał ale nie dałam tego po sobie poznać . Nie obyło się bez kłótni o tym kto śpi na kanapie . Wypadło na to ,że Niall . Był uparty więc odpuściłam.
-Potrzebujesz czegoś jeszcze ? – zapytał rozłączając się .
-Nie dzięki . Z kim rozmawiałeś ? – zapytałam zmieniając temat .
-Z … kumplem .  Pokiwałam głową ale dobrze wiedziałam ,że kłamał .
-Dobranoc , Amy .
-Dobranoc – odpowiedziałam przykrywając się kołdrą .
***
-yymm … odwieziesz mnie czy będę musiała wracać na piechotę ?
- Odwiozę . – powiedział bez jakiejkolwiek reakcji .
Podałam mu adres i ruszyliśmy . Niall chyba nie był w nastroju . Rano rozmawiał z kim przez telefon ale raczej wyglądało to na kłótnie niż rozmowę .
***
-To , tu .
Zaparkował po drugiej stronie ulicy po czym odprowadził mnie pod drzwi .
-To do zobaczenia Amy .
-Do zobaczenia. – odpowiedziałam z uśmiechem malującym się na mojej twarzy .
Patrzyłam jak przechodzi przez całą długość ulicy .
-A zapomniałbym ! Jakbyś zaś komuś podpadła , daj znać a przyjadę . – mrugnął uwodzicielsko zakładając kask .
-Będę pamiętać . – powiedziałam szeptem sama do siebie .

Myślałam ,że zawsze jest taki miły i pozytywnie nastawiony do świata . Przynajmniej tak mi się wydawało ..


Ta część już była u mnie publikowana na innym blogu. Napisałam ją jako jednopart ale zachęciła mnie jedna osoba bym napisała do tego następne części . Tak też powstał ten fanfiction. Zmieniłam tylko kilka rzeczy :) Pominełam prolog ponieważ zrobiłam dla was zwiastun , który ku mojemu zdziwieniu wam się podobał ;) Mam nadzieje ,że 1 rozdział nie jest aż tak zły ?

74 komentarze:

  1. Super! Czekam na kolejną część ;) /Karlaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, fajny. Ale już gdzieś czytałam identyczne opowiadnaie...

    OdpowiedzUsuń
  3. spox. czekam na next. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kiedy next ? <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na kolejny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny <3 ;*** pisz dalej, proszę. <333

    OdpowiedzUsuń
  7. never-give-up-always-fight.blogspot.com Myślę że lubisz czytać , bo ten blog jest suuuper!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie *.* czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  9. SPODOBAŁO MI SIĘ :))
    WYDAWAŁO MI SIĘ ŻE PODOBNIE BYŁO W 3 METRY NAD NIEBEM NWM DLACZEGO :D

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPER !!!
    czkam na next ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest super pisz dalej


    OdpowiedzUsuń
  12. Super ! Bardzo mi się podobał i uważam że masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham tego bloga ! <3 Czekam na dalszy ciąg <3

    OdpowiedzUsuń
  14. O KURWESZKI JA CHCIEĆ WIĘCEJ!!! @bananowamarchew (mój Twitter) :) Czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaa ! To jest boskie! Moim ulubieńcem y 1D jest Niall wiec musze ci powiedzieć ,że trafiłaś w dziesiątke ;)Błagaam daaj kolejny rozdział! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Czekam na NEXT!♥ Zapraszam do Mnie: http://love-happiness-hope.blogspot.com/
    Miło by było, gdybyś skomentowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Boziu *,* Jeden z nielicznych blogów, które czytam :D <3. Czekam na next :). Superr ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. cieszę się że akurat ten wybrałas i go rozwijasz dalej , bo jest bardzo interesujący :D niecierpliwie czekam na next ~ pozdrawiam Wikaa (będę się tak podpisywać żebyś wiedziała że czytam systematycznie i komentuje ;p )

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na następny ;* dawaj dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny rozdział choć, krótki :c Czekam na ciag dalszy, swietne, naprawde . xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny :D
    Już się nie mogę doczekać następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, nie mogę doczekać kolejnej części :**
    Masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Uuu... Ciekawie się zapowiada! Czekam na następny! :D


    Zapraszam do mnie: kolory--zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny :) Obserwuję ,liczę na rewanż: housee-of-anuubis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny ! Dawaj dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Zajebiste... Kiedy następne ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny. Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział. Zapraszam też do mnie i mojej BFF:

    http://www.1dkochamywas.blogspot.com/
    http://www.directionerkiaktywacjaa.blogspot.com/

    Mamy nadzieję, że zostawisz po sobie pamiątkę w postaci komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja już to gdzieś czytałam -.- Pewnie skopiowane ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poproszę w takim razie o link . Bo nie mam zamiaru być oskarżana . Zobacz co jest napisane na dole ;)
      bo chyba to pominąłaś/eś .

      Usuń
  29. Świetny , czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Superrr :) kiedy next???

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi sie podoba pierwsza czesc, zwiastun też wyszedł ci świetnie
    czekam na next ;) masz jeszcze jakies blogi?/

    OdpowiedzUsuń
  32. Dalej!!!!! Nie mogę się doczekać !! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. wow! mega !! zareklamujesz kachana? odwdzięczę się :3! http://beafatherofmychildren.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostrzegam, że jak się rozpiszę to nie ma końca. ;) Więc tak. Ucieszyłam się jak zobaczyłam, że dodałaś ten pierwszy rozdział. W sumie nie jestem szybka bo zobaczyłam go dopiero 20h. po dodaniu. Zaczęłam czytać. Akcja była coraz bardziej interesująca i wciągnęłam się w historię. Bardzo spodobał mi się ten fragment : "Kochanie to nie inni rozkazują mi . To ja rozkazuje innym ." Na prawdę widać, że umiesz dobrać odpowiednie słowa. Potem oczekiwane (przynajmniej przeze mnie) nagłe spotkanie z Niallem. Pierwszy raz widzę aby on przedstawiony był w tym mniej kolorowym świetle. Wykłócanie się o kanapę i zakończenie dnia. Jednak muszę ci powiedzieć, że nie mogłam odszyfrować czy po "gwiazdkach" jest już drugi dzień. Gdyż nie było żadnego wstępu ani krótkiego nagłówka. Ale to tylko nieistotny szczegół. Potem ostatni w tym rozdziale dialog i zakończenie. Bardzo spodobały mi się dobrane do niego słowa. No nic jeszcze chcę ci powiedzieć o ogólnej opinii. No więc piszesz bardzo interesująco. Jestem ciekawa co zasugerujesz w następnym rozdziale. Obiecuję, że wejdę. Mam jeszcze wiele do powiedzenia, jednak nie będę cię zanudzać. Gdybyś chciałam mogłabyś wejść na mojego bloga. Nie chcę spamować więc bez twojej zgody nie dodam do niego linku. Pa

    OdpowiedzUsuń
  35. Zajebisty !!! szybko następną część ;)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Pisz następną część!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Uhuhuhuhuhu... Zaszalałaś! B. mi się podoba. Dzisiaj się nie rozpiszę. Masz szczęście. Następne rozdziały będę komentowała tak długo, że 'wyjdzie ci to uszami'. Obserwuję, odwiedzam, komentuję i dodaję do polecanych u mnie. :) ♥

    xx. Niarry

    youaremydefinitionofhappinesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. kiedy można się spodziewać nextu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kiedy następna część ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro/pojutrze bo mnie w domu nie ma ;/ Ale jest napisana w zeszycie ;)

      Usuń
  40. EXTRA NIECIERPLIWIE CZEKAM NA NASTĘPNĄ CZĘŚĆ !!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale swaaaag *.* czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  42. strasznie mi się podoba czekam na kolejna

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne ;** <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Kopiujesz to ze strony : crazy-things-fanfiction.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny przeczytałam :D
    zapraszam do mnie http://andnoonesgonnawakemeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Super :)
    Zapraszam do mnie: http://amour-rebelle.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow, naprawdę masz wielki talent. Kiedy będzie rozdział 4, bo nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  48. Super blog :) Dopiero go znalazłam i będę czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. awwwww *___*
    ZAJEBIŚCIE SIĘ ZACZYNA ! <3

    OdpowiedzUsuń
  50. zapraszam do mnie http://one-direction-life-sweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny!! Dawaj next'a!!! :**

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K