Niall Horan Fanfiction. Opowiada o brązowookiej dziewczynie Amy Nelson i Niallu Horanie , który ma za sobą tajemniczą przeszłość. Poznali się przypadkiem. A co potem ? Zobaczcie sami.

środa, 21 sierpnia 2013

Rozdział 2.

Rozdział 2.

Z uśmiechem weszłam do wnętrza domu. Już na progu napotkałam mamę. O mały włos się z nią nie zderzyłam . Miałam wielką nadzieje ,że nie zdołała zobaczyć Nialla bo musiałabym się grubo tłumaczyć i wyznać prawdę o wczorajszym zdarzeniu .
-Część córcia , jak było u Emmy ? – zapytała promiennie .
-No cóż … było interesująco – podniosłam brwi i szybkim krokiem udałam się w stronę schodów .
-Amy ? Czemu masz na sobie męskie spodnie ? – zapytała ze zdziwieniem malującym się na twarzy.  
-No więc , po drodze do Em wpadłam w kałuże i jej brat dał mi na przebranie swoje ubrania . – palnęłam bez namysłu.
- Przecież on ma 10 lat .
- Ale jest bardzo wysoki .- oznajmiłam próbując uwiarygodnić ową wypowiedź . 
Próbując uniknąć kolejnych pytań pobiegłam schodami na górę .
-Uff upiekło mi się .- odetchnęłam i rzuciłam torbę w kąt pokoju.
*** (Wieczór)
-Amy ! Kolacja ! – dobiegł do mojego pokoju wyraźny krzyk .
Wyłączyłam laptopa i zamknęłam drzwi . Skierowałam się w stronę kuchni . Zatrzymałam się w połowie schodów . Co było tego powodem ? Rozmowa mamy przez telefon . Tak wiem , dziwne ale to nie była zwyczajna rozmowa.
-Nie , ty jej powiesz . – szeptała mama do słuchawki telefonu w obawie ,że ktoś może usłyszeć . Wcale nie chciałam podsłuchiwać ,ale wydawało mi się ,że głównym tematem rozmowy byłam ja.
-Ty załatwiłeś ,to ty jej powiesz . – powiedziała ostrzej ale nadal najciszej jak umiała . Zżerała mnie ciekawość .
-Dobra koniec rozmowy , porozmawiamy jak wrócisz .- oznajmiła już milszym tonem .
Cofnęłam się trochę ,by mnie nie zauważyła . Udało mi się .
-Amy idziesz na te kolacje czy nie ?
-Tak , tak . – powiedziałam pospiesznie .
Podczas jedzenia mama zachowywała się zwyczajnie czyli tak jak zwykle . Próbowałam wtrącić temat czy coś się stało ale ona rozwiała moje przypuszczenia . Ukrywa coś . Także chciałam porozmawiać o tacie, ale szybko zagadała mnie strącając tym samym z tematu . Tak ,mój tata pracuje do późna . Nawet w weekendy . Nie za często go widuję . Czasami nawet myślę ,że zapomniał o moim istnieniu ale zawsze próbuję odgonić od siebie tę myśl .
***
Ze snu wybudził mnie znajomy dźwięk . Sms . Niechętnie wstałam, a właściwie zwlekłam się z łóżka . Podeszłam do rzuconej wcześniej torby . Niezgrabnie wyciągnęłam z niej telefon . Nacisnęłam przycisk odbierz .


Jest godzina 2:00 w nocy, a on musiał akurat napisać teraz ? – zapytałam samą siebie . Głupie.
Wzięłam się za odpisywanie . Wysłałam .
Nie odpisał . Ciekawa byłam skąd go miał . Ale to nie był dla mnie jakiś duży problem .
Moje rozmyślenia przerwał głośny huk na zewnątrz . Niepewnym krokiem podeszłam do okna .Uchyliłam je .Moją uwagę przykuło czarne auto , które z chwilą gdy otworzyłam okno ruszyło z piskiem opon zostawiając tym samym ślad na trawniku pod moim domem . Mama się wścieknie gdy to zobaczy . Ale nie to było moim najgorszym problemem . Już chciałam zamykać okno ale zobaczyłam skrawek kartki w ramie okna . Jakby ktoś na siłę chciał go tam włożyć . Sięgnęłam po niego ręką i przeczytałam napisany na nim czarnym piórem napis ‘’Tym razem mi nie uciekniesz ,kochanie ‘’


Czytając to ciarki przeszły mnie po całym ciele . Myślałam ,że takie sytuacje zdarzają się tylko w filmach . Najwyraźniej myliłam się . Wychyliłam głowę by zobaczyć czy sprawca jeszcze jest w pobliżu . Nie było . Nikogo nie było . Nawet żywej duszy , więc zamknęłam je z powrotem . Rozejrzałam się po pokoju , tak dla pewności . Podeszłam do łóżka i wręcz wskoczyłam na nie , przykrywając się cała kołdrą . Nie ukrywam przestraszyłam się i to bardzo . Coś tak czuję ,że dziś nie zasnę .



Dziś trochę monotonny ale jest to potrzebne do dalszych rozdziałów . Następny będzie ciekawszy xx 
Dziękuje wszystkim za poprzednie komentarze <3

62 komentarze:

  1. Szybko daj kolejną część <3 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnei! ;*

      Usuń
    2. http://odwrogadoidola.blog.pl/ wejdziesz ? <3 z góry dziękuję :*

      Usuń
  2. czekam na next .! <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę nie każ nam tyle czekać i daj następny rozdział ♥ A tak poza tym rozdział Genialny ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy następny ??????????????

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny!! :** czekam na dalsze części XD

    OdpowiedzUsuń
  6. suuuuuuuuuuuuuuuuuper , świetna jestes !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne czekam na next >3

    OdpowiedzUsuń
  8. super . czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szybko daj kolejną część <3 ! !!! <33

    OdpowiedzUsuń
  10. dodasz jutro kolejną?????? plissss

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisz dalej-świetnie.
    Pozdrawiam <3 :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne <3 Czekam na next :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zacznę od błędów. W nawiasach napiszę poprawną formę. :)

    (...) dobiegł do mojego pokoju dobiegł wyraźny krzyk . ( Jedno 'dobiegł' za dużo)

    (...) w strone kuchni . (Stronę)

    Tak wiem , dziwne ale to (...) (Przed 'ale' stawia się przecinek)

    (...) podsłuchiwać ale wydawało mi się (Przed 'ale stawia się przecinek)

    -Ty załatwiłeś to ty jej powiesz )Przed 'to' powinien być przecinek)

    (...) powiedziała ostrzej ale nadal (...) (Przed 'ale' stawiamy przecinek)

    (...) Cofnęłam się trochę by mnie nie ( Przed 'by' stawiamy przecinek)

    (..) Amy idziesz na te kolacje czy nie? (Po 'Amy' powinien być przecinek. Powinno być 'tę', a nie 'te')

    (...) Także chciałam porozmawiać o tacie ale szybko (Przed 'ale' stawiamy przecinek)

    Nie za często go widuje (Powinno być 'widuję')

    (..) istnieniu ale zawsze próbuję (Przed 'ale' przecinek)

    (..) Nie chętnie wstałam a właściwie (Powinno być 'niechętnie' i przecinek przed 'a')

    (...) Nie zgrabnie wyciągnęłam z niej telefon . Nacisnęłam przycisk odbierz . ('Niezgrabienie' piszemy razem, a słowo 'odbierz' powinnaś napisać w cudzysłowiu lub kursywą)

    (...) Jest godzina 2:00 w nocy a on (Przed 'a' stawiamy przecinek)

    (...) Wychyliłam głowę by zobaczyć(...) (Przed 'by' stawiamy przecinek)

    Coś tak czuje ,że dziś nie zasnę . (Czuję zamiast 'czuje)

    Po za tym nie stawiamy spacji przed znakami interpunkcyjnymi, lecz po nich.
    Mam nadzieję, że nie masz mi za złe, że tak wypominam ci wszystkie błędy, ale ich brak tylko umili nam wszystkim lekturę.
    Jeśli chodzi o formę rozdziału, to jestem pod wrażeniem, aczkolwiek zwolniłabym trochę tępa i rozwijała akcję delikatniej.
    Myślę, że za TO co się stało odpowiedzialny jest nasz Irlandczyk, chociaż mogę się mylić.
    Amy wydaje się być miłą i rozsądną dziewczyną.
    Ciekawi mnie to, co skrywa jej rodzicielka.
    Z niecierpliwością czekam na kolejną dawkę tego geniuszu.

    xx. Niarry

    youaremydefinitionofhappinesss.blogspot.com

    hesaiditwouldbeforever-liar.blogspot.com

    ( Nie wiem, czy mogę podawać tutaj swoje linki, ale robię to z przyzwyczajenia, ale jeśli nie wyrażasz na to zgody, to zaprzestanę.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ,ze są błędy bo pisałam to na tablecie . Niestety musiałam bo nie ma mnie w domu a powinnam już go dodać .
      Poprawie je jak wrócę ; ) Dziękuje xx

      Usuń
  14. Hey! Gdzie zobisz te obrazki z tekstem sms'a była bym wdzięczna za linka . + świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  15. To było ŚWIETNE! :D Czekam z niecierpliwością na next!



    kolory--zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. kurcze jak thriller trzyma w napięciu next ale szybciej pisz plose **

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę pisz dalej to jest super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne, niesamowite, najlepsze na świecie. Czekam na nexta.

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne polecam także http://dark-niall-horan.blogspot.com/2013/08/and-those-eyes.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny <3
    Z niecierpliwością czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Że się zapytam jak można ten, no takie sms'y zrbić xd Bo chciałabym na bloga a nwm Jak mozesz podaj linka. ;c CO do rozdziału extra :D Czekam na nn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Też się przyłączam do pytania ;3 <3
      Czekam na dalszy ciąg!

      Usuń
    2. Też potrzebuję, bardzo.! ;D No i czekam na next'a! Tak przy okazji zapraszam do czytania i komentowania;
      https://hi-i-am-your-girlfriend.blogspot.com/

      Usuń
    3. Tu macie link dziewczyny : http://www.iphonetextgenerator.com/# :)

      Usuń
  23. Zapraszam do zamawiania :)
    stateofaffairsx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Opowiadanie o Harry'm zainteresowana ? …http://only-you-to-count-harry-styles.blogspot.com/ Jak chcecie to wejdźcie skomentujcie nie wiem :) Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Dajesz nexta ♥ /Sandraa

    OdpowiedzUsuń
  26. Zajebiste !! Czekam na następne ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie będe pisać jak prawie wszyscy, żebyś dodała następną część, ale napiszę, że było trochę błędów, ale to nic rozdział genialny, mam prośbę czy mogła byś informować mnie o nowych rozdziałach na tt @GosiaMegan. I jeszcze raz rozdział genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekam - mam prośbę zajrzyj na mój

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie. Czego użyłaś do robienia tych "screenów" z telefonu? ;)Przyda mi się do opowiadania.

    http://amour-rebelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prosiłabym abyś informowała mnie na e-mail o nowych rozdziałach: daruniadec@gmail.com ;)

      Usuń
  31. Cudne *.* Next jak najszybciej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Piszesz świetnie! Dawaj next!
    Zapraszamy na blog http://to-nie-tak-jak-myslisz11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Rozdział zarombisty już czekam na nn i zapraszam do siebie: http://milosctoskarbktoregoniemozeszstracic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Siemka, mam pytanie, jak robisz takiego bloga w sensie tło i wgl, bardzo proszę o odpowiedź ;D a tak wgl świetny masz ten blog *.* i zaraszam do mn

    OdpowiedzUsuń
  35. Super , czekam na następny rozdział ! < 333 Zapraszam też na mojego bloga , którego niedawno zaczęłam http://polishfansofonedirection.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K