Niall Horan Fanfiction. Opowiada o brązowookiej dziewczynie Amy Nelson i Niallu Horanie , który ma za sobą tajemniczą przeszłość. Poznali się przypadkiem. A co potem ? Zobaczcie sami.

sobota, 24 sierpnia 2013

Rozdział 3.

Rozdział 3.

***
Rano mama zawołała mnie na śniadanie . Ruszyłam wolnym krokiem w stronę kuchni. Zaspana usiadłam na krześle stojącym najbliżej mnie. Wyglądałam jak siedem nieszczęść .No ale cóż, niespanie całą noc dało owe znaki. Huk. Głośny. Dobiegał z zza lady kuchennej. Słysząc go aż podskoczyłam z krzykiem. Wtedy przypomniał mi się huk ,który słyszałam wczoraj w nocy . Straszne . Stałam w bezruchu.
-Amy? Wszystko okej? Wyglądasz marnie . – oznajmiła mama ,przyglądając mi się dokładnie .
-No ja… się po prostu nie wyspałam. – powiedziałam cicho co w prawdzie nie było kłamstwem.
- W takim razie masz kawę. Powinna cię trochę pobudzić.
Przytaknęłam głową na znak ,że dziękuje .
-A gdzie tata? – zapytałam  popijając kawę .
-emm.. poszedł załatwić pewną sprawę.- wyjaśniła wymuszając uśmiech.
Wiedziałam, że nic z niej nie wyciągnę więc odpuściłam następne pytania.
Resztę śniadania minęła w absolutnej ciszy.
***
Dryn * Dryn – dobiegł z góry dźwięk mojej komórki. Szybkim krokiem przeszłam przez schody wkraczając do mojego pokoju. Nie patrząc nawet kto dzwoni odebrałam.
-To jak ? Chcesz odzyskać klucze ? – po głosie rozpoznałam rozmówcę. Niall.
Słysząc to wzięłam się za przeszukiwanie torebki. Cholera. Nie ma ich .
-Tak , chcę . – powiedziałam jednoznacznie.
-To jak przywieziesz mi je czy .. ? – nie dokończyłam.  
-Nie.- zaśmiał się.
-Czyli mam .. ?- znów nie pozwolono mi dokończyć.
-Czekam , słonko. – oznajmił i od razu się rozłączył .
Cudownie. Mam nadzieje, że tam trafię. Choć sądząc po tym jaką jestem niezdarą wszystko jest możliwe. Jedynym sposobem na dostanie się tam był autobus. Przynajmniej dla mnie. Może nie było to jakoś strasznie daleko ale poza tym, że jestem niezdarą to jestem jeszcze leniwa. Wyszłam z domu , nie zamykając drzwi no bo w końcu czym miałam je zamknąć? Na szczęście w domu była mama, której od czasu śniadania nie widziałam.
Skierowałam się na najbliższy przystanek. Sprawdziłam rozkład jazdy ,a następnie usiadłam na ławce czekając na autobus. Kilka minut później opierałam się już o barierkę pojazdu.
 Moją uwagę przykuł człowiek w kapturze. Był ubrany w czarny dres i kurtkę tego samego koloru. Miałam przeczucie, że gdzieś go już widziałam, ale to pewnie tylko złudzenie.
***
Mijałam kolejne domy szukając właściwego.
- 24,25,26,27..- czytałam na głos kolejne numery domów.
-28 ! Jest ! – zapukałam w duże dębowe drzwi.
Pierwsze starania poszły na nic. Nikt nie otworzył. Powtórzyłam . Tym razem głośniej zapukałam. Nadal nic. Zrezygnowana odwróciłam się i powolnym krokiem poszłam w stronę ulicy. Z oddali usłyszałam głos wołający moje imię. Niall. Wychylił głowę i zapytał.
-To wchodzisz ? – kiwnęłam głową.
-Poczekaj. – oznajmił.
-Powiesz czemu zawdzięczam tak długie czekanie ? – powiedziałam trochę poirytowana nie zważając na to co mówił.
Wtem blondyn wyłonił się z pomieszczenia do ,którego wszedł chwile temu.
-Mojemu prysznicowi.- odparł z szerokim uśmiechem. Widząc go na w pół nagiego z ręcznikiem od pasa w dół spuściłam wzrok i podziwiałam panele.
-No co jest ? Przecież mam na sobie ręcznik . To ja się tu powinienem wstydzić.
-Może się ubierzesz ?- zasugerowałam niepewnie.
-Przecież jestem ubrany. –zaśmiał się pokazując biały ręcznik.
Nadal podziwiałam podłogę. Wiem, że miał na sobie ręcznik, ale coś powstrzymywało mnie od podniesienia wzroku.
-No jeśli ci tak zależy ,to idę się ubrać, poczekaj.
Zostawił mnie samą w salonie. Postanowiłam, że nie będę stała bezczynnie. Porozglądam się.
Mieszkanie było zadbane co mnie zdziwiło. Nie sądziłam ,że mężczyźni potrafią tak o coś zadbać. Zabrałam się za oglądanie fotografii wiszących na ścianie w rogu. Szczególnie jedna zwróciła moją uwagę. Przedstawiała ona Nialla obejmującego w pasie jakąś blondynkę. Na oko w naszym wieku. W prawym dolnym rogu była data. Prawie niewidoczna, ale udało mi się ją przeczytać.
-Miesiąc temu? – zaniemówiłam. – On ma dziewczynę?
Wyglądała na ładną. Bardzo ładną. Przez chwile poczułam się zazdrosna. Nie wie
m czemu. Prawie go nie znałam a jednak.
Inne zdjęcia przedstawiały innych dorosłych. Przypuszczałam, że to jego rodzice. Na końcu znalazłam inne niż do tych czas zdjęcie. Nie umiałam powstrzymać się od głośnego śmiechu. Widok małego Nialla bawiącego się w błocie był nad wyraz śmieszny. Przysłoniłam usta ręką by chłopak nie mógł usłyszeć mojego rozbawienia.
Chwile po tym otworzyły się drzwi pokoju obok. Wyszedł z nich Niall. Na szczęście ubrany. Miał na sobie zwykłą koszulkę i dżinsy.
Momentalnie przestałam się śmiać.
-Coś nie tak ? – zapytał zdziwiony.

Pokiwałam przecząco głową.


Podoba wam się 3 rozdział ? ;)

+Założyłam dziś TT : https://twitter.com/followers . Jeśli chcecie bym was powiadomiała na TT o nowych rozdziałach to piszcie ;)

57 komentarzy:

  1. Masz pisać następny i to już.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejny rozdział. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ♥♥♥ zaniemówiłam ;D kiedy następna część, trzymasz nas w niepewności ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. CHCE DALEJ!! XD Proszę o powiadomienia na Twitter'e @bananowamarchew

    OdpowiedzUsuń
  5. ZAJEBISTY *.* NEXT SZYBKO

    OdpowiedzUsuń
  6. zarąbisty czekam na nastepny

    OdpowiedzUsuń
  7. WSZYSTKIE ROZDZIAŁY SĄ ŚWIETNE *.* NIECIERPLIWIE CZEKAM NA KOLEJNE ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. CHCE KOLEJNY ROZDZIAŁ JUŻ DZIŚ ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezuu fajny .! Daaalej .

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeejku next szybciutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. dalej... dzisiaj ma być kolejny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  13. Boski. *.*

    Daaaaalej siostro .<3

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczny,czekam na następny rozdział. ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. MEGA! *-*
    Zapraszam do mnie. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chcę następny juuż :D too jest boskie

    OdpowiedzUsuń
  17. ZAJEBISTY ;) CZEKAM NA NASTĘPNY ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. NEEXT <3333 :********

    OdpowiedzUsuń
  19. Możesz mnie informować ? Mój TT @AlicjaPalka

    OdpowiedzUsuń
  20. Super rozdział ;) to mój TT @Nina_785547

    OdpowiedzUsuń
  21. Dalej :D Mój tt @Lady_Horan98

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziewczyno, ja powiem Ci tyle: masz mega talent i nie mogę doczekać się 4 rozdziału. To co piszesz jest piękne, słodkie, chwilami troszkę straszne :) Mam nadzieję, że nigdy nie przestaniesz pisać tego bloga. On jest świetny, bardzo świetny. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze ;)Miło słyszeć takie słowa. Dziękuje za taki długi komentarz.
      Dziękuje też pozostałym <3 xx

      Usuń
  23. Strzeliłabym ci kazanie o błędach, a potem opisałabym mój orgazm na widok zakończenia, ale niestety.... Łóżko szpitalne nie jest najlepszym miejscem do produkcji komentarzy. :D ♥

    xx. Niarry

    OdpowiedzUsuń
  24. Dodawaj szybko nn. Uwielbiam twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zarąbisty rozdział i nie mogę się doczekać następnego @NierrieOX proszę powiadamiaj mnie o rozdziałach

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham ten rozdział !! <33 Kocham też cb ! <3
    Mam nadzieję, że nigdy nie przestaniesz pisać tego boga ! ^^ A jeśli tak to nwm co zrobię ! ;]
    Masz wielki talent i nie zmarnuj go ! ;* Czekam na następny, ma się pojawić szybko !! <3

    //Sylwiaa ;33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh a ja kocham Cb <3. Dziękuje ,że czytasz ; ) xx

      Usuń
  27. Zajefajny czekam na next <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham to <3 a tak wgl, to moglabys mi napisac, jak robisz takie switne tło na bllogu i wgl. I jeszcze raz. Kocham to. Obys pisala tak dalej <3 czekam na wiecej ps moj blog http://diretionerland.blogspot.com/ czekam na odpowiedz ; D

    OdpowiedzUsuń
  29. MEGA ! nie moge sie doczekać następnego <3333 aa prosze napisz go szybko / Aguu ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniały *-*
    Kocham twojego bloga i Ciebie <3
    Prowadzę swojego bloga i chciałbym, aby on był taki wspaniały jak twój :** Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału!! Będę czekała i mam nadzieję, że pojawi się niedługo <33

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny rozdział ♥ Pisz szybko nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zajebisty. Z niecierpliwością czekam na kolejny tak samo świetny na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne <3 czekam na następne <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Super poinformujesz mnie o kolejnych częściach na tt ?
    @xdirectionerka6

    OdpowiedzUsuń
  35. Super :) czekam na następny !
    Będziesz informować? @Niella_1D_Swag

    Zapraszam do siebie, miło by było gdybyś wyraziła swoją opinie :) badhoran.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. jest naprawde super możesz mnie informować? @GosiaMegan :)

    OdpowiedzUsuń
  37. plis daj następny , jesteś genialna ;* I LOVE YOUR BLOG, I LOVE YOU, I LOVE NIALL <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Zakochałam się w tym opowiadaniu *u* NEXT, BEJBE :3

    OdpowiedzUsuń
  39. Czad.. <3 czekam na nn !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. TO JEST SUPER!!!!nie mogę się doczekać następnego rozdziału pisz go i dawaj tu szybko mój tt @oliwia12032001 :) :)

    OdpowiedzUsuń
  41. super <3 dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialny początek ;3 czekam na niesamowity rozwój akcji ^^ kochaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam<3

    OdpowiedzUsuń
  43. Boskie. Czekam na następny ;3
    I proszę o info o nowych rozdziałach @Sophie_Carmi ;** xxx

    OdpowiedzUsuń
  44. czekam na nastepny rozdziaaal !!!! Kocahm <3 i zapraszam do siebie xdd dopiero zaczynam ;p---------> http://kochamnie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K